تکرار/لیگ جهانی والیبال2014؛

کواچ: اشتباهات شاگردان اجازه برد را به ما نداد/مشکل تیم باید با بررسی حل شود

تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین دیدار خود مقابل برزیل در هفته سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال مقابل برز یل با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اسلوبودان کواچ سر مربی تیم ملی کشورمان پس از شکست مقابل برزیل اظهار داشت: خشبختانه توانستیم در ست های دوم و سوم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و این مساله باعث بردمان شد اما در سه ست دیگر به دلیل اشتباهات فردی نتیجه را به میزبان واگذار کردیم.

وی ادامه داد:شاگردانم در برخی از مواقع کار تیمی را فراموش می کردند در یکچنین شرایطی رسیدن به پیروزی آسان نیست،چون بازی کردن مقابل برزیل در هر شرایطی کار سختی است.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان از نتیجه به دست آمده راضی نیستم من فکر می کنم برزیل پیروز نشد ما نتیجه را با اشتباهات فردی واگذار کردیم، ما در این بازی در بخش سرویس و دفاع روی تور خوب کار کردیم اما اشتباهات زیاد بازیکنان اجازه نداد به پیروزی برسیم.باید بازی امروز را بررسی کنیم تا مشخص شود که مشکل تیم چیست و آن را برای مسابقه بعد حل کنیم. باید در بازی های بعدی هم مانند مسابقه با برزیل سرویس بزنیم تا به نتیجه مورد نظرمان برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، لیگ جهانی ، کواچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار