بررسی sky share H10 ؛

ابزار ذخیره سازی، نیاز زندگی امروز

در زندگی امروز ما که تکنولوژی جای سنت ها رو گرفته و همه چیز بر پایه ی صفر و یک تنظیم شده، از دست دادن اطلاعاتمون، یک فاجعه فراموش نشدنی به حساب میاد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ در زندگی امروز ما که تکنولوژی جای سنت ها رو گرفته و همه چیز بر پایه ی صفر و یک تنظیم شده، از دست دادن اطلاعاتمون یک فاجعه ی فراموش نشدنی به حساب میاد.

مثلا عکس هایی که با تلفن هوشمند و یا دوربین های دیجیتالی مون ثبت کردیم، موسیقی هایی که به صورت یک گنجینه با ارزش جمع آوری کردیم، فایل ها و مدارکی که به دلیل حجم زیادشون رو فضای دیجیتال ذخیره کردیم، فیلم ها و یا خیلی موارد دیگه در یک چشم به هم زدن به خیال تبدیل بشن ...

05

تصور کردین؟
بنا به دلایلی بعضی مواقع هست که هر کاری می کنید نمی تونید اطلاعات از دست رفته رو باز یابی کنید. اما در همین هیاهو دستگاه هایی به کمکمون اومدن که با امنیت بالایی که دارن می تونن فایل های ما رو تو خودشون نگه دارن . دقیقا مثل همون گاو صندوق کوچیک گوشه اتاق که اسناد با ارزش ما رو مدت ها تو خودش نگه می داره.

04

یکی از این ابزارها هاردهای اکسترنال هستن که وظیفه سنگینی بر روی شونه دارن و اون هم اینه که باید فایل های پشتیبان گرفته شده ما رو تو خودشون نگهداری کنن، که کار بسیار دشواری هم به حساب میاد.
یکی از مدل های رایج هارد ها Portable یا قابل حمل هستند دقیقاً همون چیزی که ما باهاش آشنا هستیم و ازش استفاده هم کردیم. دستگاهی که از طریق کابل به کامپیوتر ما متصل می شه.
البته نوع دیگری هم با نام دسکتاپ وجود داره که معمولا به دلیل ظرفیت بالایی که داره برای کارهای سازمانی مورد استفاده قرار می گیره.
حالا اخیرا کمپانی ها مدل های جالب توجهی رو روانه بازار کرده اند. یکی ضد آب و یکی ضد آتش و یکی فضا نورد، که البته هر کدام یک کارایی دارند و اون هم ذخیره سازی اطلاعات. البته از کیفیت نمی شه گذشت چون تو برخی موارد ممکنه که این دستگاه های دوست داشتنی یک خاطره بد برای ما بر جای بگذارند. ممکنه بر اثر یک ضربه یا ریختن آب و یا حتی یک شوک، تمام اطلاعات ما رو به ابرهای واقعی راهنمایی کنند و دیگه اثری ازشون بر جای نمونه.

Cloud computing concept with copy space

کمپانی سیلیکون پاور را حتما می شناسید؛ این کمپانی یکی از پیشروها در صنعت ابزار ذخیره سازی به حساب میاد.
یکی از تخصص های این کمپانی ساخت ابزارهای جالب و هیجان انگیزه. یکی از محصولات ساخته شده توسط این کمپانی هارد sky share H10 نام داره.


silicon-power-sky-share-h10-1tb-must-42518

حتما الان پیش خودتون می گید این هارد چه فرقی با هاردهای دیگه داره. اجازه بدید مرحله به مرحله اون رو بهتون معرفی کنیم.
وزن این دستگاه 255 گرم و ابعاد آن 23.5*86*133میلیمتر و ظاهر بسیار زیبایی هم داره. همونطور که مشخصه برترین ویژگی این هارد انتقال اطلاعات با استفاده از تکنولوژی وای فای با سرعت بسیار بالا است.

hdd sky shere10

طراحی استثنایی این محصول جایزه2012 Golden Pin Design Mark و Tom’s Hardware (بهترین  در نمایشگاه Computex 2012) را برای Sky Share به ارمغان آورد.

goldenpin_header31

08

این دستگاه می تونه به صورت همزمان به 8 دستگاه متصل بشه و داده ها رو تا فاصله 30 متری بین اون ها به اشتراک بگذاره. این هارد با تمام دستگاه هایی که از تکنولوژی وای فای پیشتیبانی کنن همخونی داره. مهم نیست سیستم عامل دستگاه اندروید، ios و یا ویندوز باشه. چون فقط با نصب یک نرم افزار میشه از این دستگاه استفاده کرد.

silicon-power-sky-share-h10-500-go-3

در این دستگاه از یک آنتن توکار 2T2R استفاده شده که می تونه سرعت انتقال را در مقایسه با رقبایش تا 1/5 برابر افزایش بدهد.
در H10 یک باتری لیتیوم یونی 2600 میلی آمپر ساعتی به کار رفته که می تواند تا 5 ساعت بدون بدون نیاز به اتصال مورد استفاده قرار گیرد.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Sky Share H10در دو مدل 500گیگابایت و 1 ترابایتی با گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین و با قیمتی در حدود 350 هزار تومان در بازار موجود است.

گزارش از: حسین عالیان
برچسب ها: دریچه ، lifeotech ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
با سلام از مطالب مفید شما متشکریم
آخرین اخبار