ارومیه/

اخذ سند مالکیت برای 200 هزار هکتار از اراضی ملی آذربایجان غربی

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: امسال طبق اولویت کاری اخذ سند برای حدود 200 هزار هکتار از اراضی ملی آذربایجان غربی تا پایان سال 93 در دستور کار قرار دارد.

میر صمد سید موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: سال 92 حدود 100 هزار هکتار از اراضی ملی آذربایجان غربی اخذ سند شده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته اراضی واگذار شده برای طرح‌های کشاورزی در آذربایجان غربی به مساحت یک‌هزار و 330 هکتار و میزان اراضی تخصیص یافته برای طرح‌های غیر کشاورزی به تعداد 128 هکتار بوده است.

معاون امور اراضی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی ادامه داد: زمین‌های واگذار شده به بنیاد مسکن تحت عنوان مسکن روستایی 58 هکتار در سال 92 بوده است.

وی اعلام کرد: سال گذشته پیشگیری و کنترل بیماری‌های جنگلی در سطح 27 هزار و 500 هکتار، طراحی و اجرای کمربند حفاظتی در سطح بیش از 7.5 کیلومتر، تغییر الگوی مصرف سوخت جنگل‌نشینان و بهره‌برداران در سطح 121 هزار و 200 هکتار و واگذاری معادن به تعداد 129 فقره به مساحت 142 هکتار از اقدامات معاونت حفاظت و امور اراضی آذربایجان غربی است.

موسوی بررسی و برنامه‌ریزی لازم برای شناسایی، استعدادیابی و تعیین کاربری اراضی ملی و دولتی، برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری بهینه، نظارت بر اجرای طرح‌ها در اراضی ملی و دولتی و ارزیابی عملکرد کمیته‌های استعدادیابی و تخصیص اراضی استان‌ها را از اقدامات مورد نظر عنوان کرد/س
برچسب ها: ملی ، اراضی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.