فرناندو آلونسو سریع ترین راننده تمرین اول کانادا

تمرین اول در پیست ژیل ویونو کانادا در حالی با برتری فرناندو آلونسو از فراری به پایان رسید که این راننده تنها ۲ صدم ثانیه از همیلتون سریع تر بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فرناندو آلونسو در سومین تلاش خود برای ثبت زمان سریع، زمان ۱:۱۷٫۲۳۸ را ثبت کرد و بالاتر از دو راننده مرسدس قرار گرفت. فراری پیش از این آپدیت های زیادی را به کانادا آورده بود تا روند کند تیم فراری را سریع کند.
لوییس همیلتون و نیکو رزبرگ، راننده های تیم مرسدس نتوانستند سریع ترین راننده تمرین اول باشند. هر دو راننده مرسدس چندین بار در دورهای سریع خود دچار اشتباه شدند و زمان زیادی را از دست دادند. وجود خاک در بعضی قسمت های پیست نیز روند همه راننده ها را کند می کرد و راننده های مرسدس هم به دلیل قفل کردن بیش از حد ترمز ها، زمان زیادی را در پیچ های S از دست می دادند.
سباستین فتل زمان خوبی را با ماشین ردبول ثبت کرد که به نظر ماشین آماده ای برای مونترال نمی رسد و بالاتر از والتری بوتاس قرار گرفت که با ماشین ویلیامز به برتری در کانادا امید دارد. ریکاردو که در دقایق ابتدایی تمرین سریع تر از فتل بود، ششم شد و دو راننده مکلارن را در رده های هفتم و هشتم نگه داشت.
کیمی رایکونن در این تمرین هم زیر سایه هم تیمی اسپانیایی خود بود و زمان ۱٫۲ ثانیه کندتر از آلونسو را ثبت کرد. ژان اریک ورن نیز که به دلیل مشکل در باتری، تمرین را زود ترک کرد دهم شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار