جریمه و محرومیت برای سرمربی فوتسال شهرداری تبریز

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار دو تیم ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز از سری رقابتهای جام جذفی فوتسال کشور یکم خرداد ماه برگزار شد که از سوی اسماعیل تقی پور-سرمربی تیم شهرداری تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی نماینده فدراسیون به شش جلسه محرومیت از همارهی تیم خود م بلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر همین اساس محمد حسین حیدرزاده-سرپرست تیم شهرداری تبریز نیز به دلیل ورود غیر مجاز به زمین بازی که باعث وقفه مسابقه شد به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 همچنین افشین سپه-بازیکن تیم شهرداری تبریز نیز به دلیل فحاشی و اهانت به داوران به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است، بابک نصیری –بازیکن تیم شهرداری تبریز به دلیل فحاشی به داور مسابقه به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه و محرومیت برای سرمربی و سرپست تیم هف سمنان

دیدار دو تیم هف سمنان و فائز کاران ساری از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار شد که از سوی مرتضی کاظمیان-بازیکن تیم هف سمنان تخلفاتی مبنی بر اهانت و فحاشی به  داور مسابقه رخ داد که در نهایت منجر به اخراج وی شد. بر همین اساس کمیته انضباطی این بازیکن را به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مرتضی دهرویه –سرمربی تیم هف سمنان نیز به دلیل ورود غیر مجاز به زمین و اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، از سوی کمیته انضباطی به یک جلسه محرومیت و پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین به دلیل تاخیر تیم هف سمنان در تایم سوم بازی، باشگاه هف سمنان به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار