با بررسیهای صورت گرفته از سوی صندوق بیمه روستاییان و عشایر 140 هزار نفر در استان تهران قابلیت بیمه شدن دارند

کارشناس استان تهران صندوق بیمه اجتماعی روستاییان کشاورزان و عشایر از قابلیت 140 هزار نفری در استان تهران به منظور پوشش بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی روستاییان کشاورزان و عشایر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  باقری کارشناس استان تهران صندوق بیمه اجتماعی روستاییان کشاورزان و عشایر گفت: تهران دارای 16 شهرستان 32 بخش و 68 دهستان است که با بررسیهای انجام شده و پیش‌بینیهای جمعیتی حداقلی 140 هزار نفر به صورت سرپرست خانوار قابلیت این را دارند که تحت پوشش بیمه‌ای این صندوق قرار گیرند.

وی افزود: درحال حاضر تعداد 84 هزار نفر عضو این صندوق هستند که با رقم پیش‌بینی شده فاصله دارد که البته با برنامه‌ریزیهای انجام شده و فعالیت 117 کارگزار صندوق در سطح استان که شامل شرکتهایی تعاونی و تولید شرکت تعاونی عشایر و شورای اسلامی است که می‌توان امیدوار بود که تعداد بیشتری برای بیمه شدن اقدام کنند.

کارشناس استان تهران صندوق بیمه اجتماعی روستاییان عشایر و کشاورزان با تاکید بر اینکه کارگزاریهای نام برده شده براساس نیاز قابل تغییر هستند خاطر نشان کرد: در خصوص توسعه فعالیت 5 ازسوی صندوق تفاهم‌نامه‌هایی میان صندوق و نهادهای مختلف از جمله کمیته امداد سازمان بهزیستی سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی سازمان دامپزشکی و سازمان تعاون روستایی منعقد شده است.

انتهای پیام

برچسب ها: بیمه ، روستا ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار