ویژه برنامه بیست چهارده ، با حضور رحمان رضایی و حمیدرضا صدر

ششمین قسمت ویژه برنامه بیست چهارده ، با حضور رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی و حمیدرضا صدر کارشناس ، از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ششمین قسمت ویژه برنامه بیست چهارده ، با حضور رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی و حمیدرضا صدر کارشناس ، از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.

 این  برنامه پیش از شروع بازی اروگوئه – کاستاریکا آغاز شد.

قبل از شروع بازی تیم های انگلیس – ایتالیا ، از طریق اسکایپ با پدی اگینو ، سرشناس ترین روزنامه نگار انگلیسی زبان در ایتالیا ارتباط برقرار شد و اولین سوال را عادل فردوسی پور از پدی اگینو داشت:

حال و هوای تیم ملی فوتبال ایتالیا چگونه است؟

اگینو در پاسخ به سوال فردوسی پور اینگونه اظهار داشت:

تیم ایتالیا شرایط خوبی دارد . بازیهای ورد کاپ ، خیلی خوب بود همچنین بازیهای پلی اف نیز سخیلی خوب انجام شد . فکر نمی کنم عدم حضور  بوفون مشکل ایجاد کند ضمن اینکه دروازه بان پاریس ان ژرمن نیز دروازه بان خوبی است.

وی در پاسخ به این سوال که : آیا در ایتالیا بالوتلی مورد علاقه عموم هست ؟ بیان کرد : البته که محبوبه ! او معمولأ رابطه سختی با طرفداران فوتبال ایتالیا دارد که البته به خاطر مسائل  نژاد پرستی است . یکی از بازیکنان مطرحی است که عکس العمل های شدیدی را دارد . مسئله ای که وجود دارد این است که بازیهای خوبی را انجا م می دهد و اکثریت طرفداران ایتالیا دوستش  دارند.

اگینو: خط دفاع ایتالیا همه را شگفت زده خواهد کرد / ایتالیا برنده بازی ست

حمیدرضا صدر از اگینو این سوال را پرسید: نظرتان در مورد خط دفاع ایتالیا چیست ؟

وی در پاسخ به این سوال اظهار داشت : هر کس به ایتالیا نگاه کند می داند که یکی از بخشهای قبلی تیم بخش دفاعش است ، از زمانیکه پراندلی مربی این شده تیم بیشتر تهاجمی می کند ولی در عین حال خط دفاعی خوبی دارد و همه را شگفت زده خواهد کرد.

نویسنده انگلیسی زبان حاضر در ایتالیا در مورد پیش بینی نتیجه این بازی عنوان کرد : بازی خیلی سختی است ولی فکر می کنم که ایتالیا برنده این بازی است . ایتالیایی ها به این بازی به صورت شوخی نگاه نمی کنند.

وی افزود : به نظرم انگلیس تهاجمی تر بازی را شروع می کند ولی ایتالیا می تواند خودش را جمع و جور کند . اگر انگلیس در سی دقیقه اول گلزنی نکند ، تیم ایتالیا کم کم خودش را جمع و جور خواهد کرد و این به نفع ایتالیا خواهد بود.

اگینو در خصوص خط حمله انگلیس و سرعت آنها عنوان کرد : خط فوروارد انگلیس سرعت خوبی دارند و به تیم ایتالیا فشار خواهند آورد ولی توجه کنید که بازیکنان  ما باتجربه هستند.

خبرنگار انگلیسی زبان ایتالیا در خصوص بازی کاستاریکا و اروگوئه اظها داشت : این بازی که تیم  کاستاریکا انجام داد و نتیجه هایی که این تیم گرفت همه معادلات در را بهم ریخت و این در صورتی بود که همه ، تیم کاستاریکا را فراموش کرده بودند ولی کاستاریکا توانست گربه را دم هجله بکشد!
وی افزود : بازی بعدی این تیم مقابل تیم انگلیس مهم تر است و تکلیف گروه را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: صدر ، رضایی ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار