نظری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس‌جمهور جلوی حاشیه‌سازی‌ها در وزارت علوم را بگیرد/ برخی دانشگاه را با میدان سیاست اشتباه گرفته‌اند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه برخی دانشگاه را با میدان سیاست اشتباه گرفته‌اند، گفت: به نظر تنها رئیس جمهور می‌تواند جلوی حاشیه سازی‌ها در وزارت علوم را بگیرد. لذا ما از ریاست محترم جمهور می‌خواهیم جلوی این اقدامات را بگیرند.

رضا نظری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران و در واکنش به صحبت‌های مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم اظهارداشت: این صحبت صحیح نیست که فرقی بین اداره دانشگاه با سرپرست و یا رئیس وجود ندارد. این روشن است که بعضی از کارها و اقدامات را سرپرست دانشگاه نمی‌تواند انجام دهد و باید اختیار کامل داشته باشد.

وی افزود: وزیر محترم علوم کارهای مختلفی می‌توانند انجام دهند، اما سوال اینجاست که این اقدامات چقدر با مصالح ملی سازگار است؟

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه یک دانشگاه برای پیشرفت علمی نیاز به ثبات مدیریتی دارد، تصریح کرد: متاسفانه بعضی‌ها دانشگاه را با میدان سیاست اشتباه گرفته‌اند.

نظری با بیان اینکه چطور بعضی انتظار دارند افراد حاشیه‌دار در دانشگاه معرفی شوند و هیچ اعتراضی صورت نگیرد، گفت: وزارت علوم با این اقدامات نمی‌تواند به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی فشار بیاورد. به نظر تنها رئیس جمهور می‌تواند جلوی حاشیه سازی‌ها در وزارت علوم را بگیرد. لذا ما از ریاست محترم جمهور می‌خواهیم جلوی این اقدامات را بگیرند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: مسئولیت افراد حاشیه‌دار در دانشگاه، هم حرکت دولت را با مشکل مواجه می‌کند و هم هر روز برای کشور مسئله جدیدی درست می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار