هفته چهارم لیگ جهانی والیبال؛ ایران 2-برزیل 3

برزیل از "هتریک "شکست مقابل ایران فرار کرد/ سرو قامتان ایران در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند

تیم ملی والیبال کشورمان برای بار چهارم در لیگ جهانی مقابل برزیل قرار گرفت و این بار مقابل این تیم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد اما از لحاظ امتیازی در مجموع 4 بازی ایران موفق شد 7 بر 5 برزیل را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته چهارم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال امشب یکشنبه ( 25 خرداد ماه) پیگیری شد و طی آن ملی‌پوشان کشورمان در دومین بازی خود در این هفته در مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبان برزیل، تیم اول رنکینگ جهان و پرافتخار‌ترین تیم دنیا قرار گرفت.

مردان والیبال ایران که موفق شده‌اند تاکنون 2 بار مقابل برزیلی‌ها به پیروزی دست یابند امشب به دنبال هت‌تریک بودند تا با گرفتن 3 امتیاز این مسابقه جایگاه دومی خود را در گروه A لیگ جهان مستحکم‌تر کنند.

شاگردان اسلوبودان کواچ که جمعه شب در دیداری تماشایی موفق به شکست 3 بر 2 مقابل تیم اول دنیا شده بودند در مسابقه امشب کار دشوار‌تری را پیش‌رو داشتند هر چند گذشتن از سد برزیل خیلی هم دور از دسترس به نظر نمی‌رسید، اما این تیم در شرایطی بود که چیزی برای از دست دادن نداشت و فقط به پیروزی فکر می‌کرد تا همچنان بتواند شانس صعود خود را حفظ کند.

اما مردان والیبال کشورمان با توجه به برد مشکوک لهستان مقابل ایتالیا، بدون پیروزی نمی‌توانستند در جایگاه فعلی خود باقی بمانند و از این جهت جدال امشب یکی از حساس‌ترین دیدار‌های ایران و برزیل در لیگ جهانی بود. تیم ایران بعد از باخت امشب و با توجه به نتیجه یاد شده در رده چهارم جدول رده بندی با 7 امتیاز از شش بازی جای گرفت.

بر اساس این گزارش؛ در دیگر دیدار گروه A امشب لهستان میزبان ایتالیا خواهد بود این درحالی است که تیم ایتالیا که یک بار مقابل حریفش تن به شکست 3 بر 2 داده است؛ زایستف، کوار و تراویسا سه بازیکن کلیدی و ارزشمند خود را در اختیار ندارد و راه پیروزی را برای لهستان بازگذاشته است تا در امتیاز 8 با کشورمان برابر شود که این شرایط به طور قطع به نفع والیبالیست‌های ایران خواهد بود.

جدول رده‌بندی گروه A:

1- ایتالیا          8                بازی          19        امتیاز
2- لهستان     6                 بازی          8        امتیاز
3- برزیل         8                 بازی           8       امتیاز
4- ایران          6                   بازی          7          امتیاز

*سالن 12 هزارنفری تکمیل شد

سالن 12 هزار نفری آزادی تهران یک ساعت قبل از شروع بازی 2 تیم ایران و برزیل تکمیل شد و تعداد زیادی نیز بر روی پله های سیمانی این سالن نشسته اند.

تعداد زیادی از علاقمندان به والیبال نیز در بیرون سالن و مجموعه ورزشی آزادی تهران حضور دارند.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی که جمعه شب در سالن 12 هزار نفری برگزار شد موفق به شکست 3 بر 2 تیم برزیل پرافتخارترین تیم لیگ جهانی والیبال شد.

**پیش بینی پیروزی سه بر صفر ایران از سوی تماشاگران

مجری تلویزیون که در سالن 12 هزار نفری حضور دارد درباره نتیجه بازی امشب 2 تیم برزیل و ایران از مردم نظر سنجی کرد که اکثریت حاضران پیروزی 3 بر صفر پیش بینی کردند.

کاظم احمدزاده مجری برنامه های تلویزیونی قبل از آغاز این بازی مردم را با سخنان خود در سالن 12 هزار نفری سرگرم می کند و در بین صحبت های او نیز سرودهای نشاط آور متعدی پخش می شود.

در نظرسنجی که این مجری تلویزیونی انجام داد، اکثریت قریب به اتقاف هواداران نتیجه بازی امشب را 3 بر صفر به سود ایران با بلند کردن دست خود پیش بینی کردند.


**ترکیب آغاز کننده تیم ملی ایران

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی بازیکنان آغاز کننده تیم والیبال ایران را اعلام کرد.

تیم ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و عبدالرضا علیزاده استفاده می کند.

بر این اساس بازیکنان ذخیره نیز شامل مهدی مهدوی، امیر غفور، آرمین تشکری و علیرضا مباشری خواهند بود.

بازی ساعت 21 در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی آغاز شد.

**برزیل هوشمندانه ست اول را گرفت

ترکیب شروع کننده تیم ملی ایران را در این دیدار شهرام محمودی، سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی ، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و عبدالرضا علیزاده تشکیل دادند.

در ست نخست، تیم ایران به دلیل برد بازی گذشته مقابل قدرتمندترین تیم والیبال جهان، با انگیزه تر کار خود را آغاز کرد.

ملی پوشان ایران از ساعت 20:15 با تشویق تماشاگران وارد زمین شدند. در هنگام ورود بازیکنان به زمین هر یک از بازیکنان مورد تشویق قرار گرفتند.

بازیکنان تیم ملی برزیل نیز 15 دقیقه پیش از تیم ایران وارد سالن شده بودند. در بازی امروز تیم ایران با لباس قرمز به مصاف سرمه ای پوشان برزیل رفت.

داوران این بازی از کشورهای روسیه و فرانسه هستند.

با وجود حساسیت بازی نظم خوبی از سوی ماموران حراست و نیروی انتظامی در سالن برقرار است.

این بازی برای برزیلی ها حکم مرگ و زندگی دارد و نمی خواهند با کسب دومین باخت بیرون از خانه در هفته چهارم، تهران را ترک کنند.

بازیکنان 2 تیم همانند بازی های گذشته امتیازات را پایاپای دنبال می کردند. اولین امتیاز تیم ایران را سعید معروف به دست آورد.

برزیل چون چیزی برای از دست دادن نداشت انتهاری کار کرد. "مجتبی میرزاجانپور" با سرویس مستقیم خود ایران را 5 امتیازی کرد. در حالی که حریف 2 امتیاز را بیشتر به دست نیاورده بود.

"فرهاد قائمی" با سرویس محکم خود توپش را در منطقه 2 تیم حریف زد و امتیاز6 را به دست آورد. متاسفانه بعد از گرفتن این امتیاز ملی پوشان برزیل به خود آمده و توانستند 4 امتیاز متوالی به دست آورند.

وقت استراحت فنی اول با امتیاز8 بر7 به نفع تیم برزیل رقم خورد.

عادل غلامی امروز از اول بازی در ترکیب تیم ایران حضور داشت این امر حاکی از این است که کواچ از عملکردش در بازی قبل راضی بود.

برزیل در این بازی فقط به دنبال انتقام گیری از تیم ایران بود و برای گرفتن حتی یک پوئن خود را به آب و آتش زد. دفاع "شهرام محمودی" امتیاز 9 را برای تیم ایران همراه داشت.

مورالیو آندرس"امتیاز 11 را با استفاده از توپ برگشتی برای برزیل به دست آورد. سرویس پرشی موجی وی با اسپک خوب غلامی به امتیاز 10 برای ایران تبدیل می شود.

خروج توپ از زمین توسط "لوکارلی" امتیاز برابر 12 را برای ایران همراه داشت. اسپک محمد موسوی به خوبی در منطقه 6 برزیلی ها به زمین خورد امتیاز 13 به ایران تعلق گرفت.

ملی پوشان کشورمان در این دیدار روی توپ های برگشتی تا حدودی اشتباه فردی داشتند. سرویس "لوکارلی" دریافت خوب علیزاده را در پی داشت و شهرام محمودی موفق شد امتیاز 14 را برای تیم ملی کشورمان به ارمغان آورد.

وقت استراحت فنی 16 بر 14 به نفع برزیل میهمان ثبت شد.

برناردو رزنده" پر افتخارترین مربی والیبال جهان در این بازی هم مثل 3 دیدار قبل با عصبانیت شاگردانش را هدایت می کرد.

اولین وقت استراحت فنی را کواچ درا متیاز 14 بر 17 گرفت.

تمرکز ملی پوشان کشورمان امروز روی حمله بود به همین خاطر اشتباهات بازیکنان در این بخش بیشتر از حریف بود.

اسپک "سوزا" به تک دفاع "محمودی" برخورد کرده و امتیاز 20 برای برزیل ثبت شد.

"رزنده" در امتیاز 20 بر 17 وقت استراحت فنی گرفت تا با گوشزد کردن نکات فنی شاگردانش را متوجه وضعیت فنی بازی کند.

بازیکنان برزیل امروز هوشیارتر از قبل مقابل تیم ایران کار کردند آنها با آنالیز خوبی که از تیم ایران داشتند به خوبی حملات ایران را شناسایی کرده و در برابر هر توپ دفاع خوبی را داشتند.

ست اول دیدار با نتیجه 25 بر 19 به سود برزیل به اتمام رسید.

**سرمه ای پوشان برزیلی ست دوم هم انتقام گرفتند

ست دوم در حال آغاز شد که تیم ملی والیبال کشورمان در ست نخست 4 امتیاز به خاطر اشتباهات فردی به حریف تقدیم کرده بود و در مقابل 7 پوئن مستقیم از اشتباهات بازیکنان حریف به دست آورده بود.

ملی پوشان برزیل برای امیدوارشدن به صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی راضی به واگذاری نتیجه نبودند.

در یک رالی بوجود آمده برزیلی ها با هوشمندی تمام امتیاز اول این ست را کسب کردند. توپ "والسی ده سوزا" با دست های "محمودی" برخورد کرده و امتیاز 2 به حریف واگذار شد. سرویس عالی "فرهاد قائمی" دریافت حریف را دچار مشکل کرد و سومین امتیاز را برای ایران به ارمغان آورد.

"مجتبی میرزاجانپور" توانست با دفاع خوب خود امتیاز 4 را از حریف بگیرد، "محمد موسوی" هم پس از وی امتیاز 5 را کسب کرده و اختلاف امتیاز با حریف را به عدد 2 رساند.

سرویس "ریکاردو لوکاردی" به تور برخورد کرده و امتیاز برابر 6 به دست آمد. دریافت خوب "فرهاد قائمی" مقابل سرویس "جونیور" و جای خالی خاص "سعید معروف" امتیاز 7 را برای ایران همراه داشت.

وقت استراحت فنی اول ست دوم با نتیجه 8 بر 7به نفع برزیل رقم خورد.

سرمه ای پوشان برزیلی امروز توانستند به خوبی "عادل غلامی" را در زدن اسپک مهار کردند. "سادکم" توانست "محمودی" را به خوبی دفاع کند و امتیاز 9 را برای تیم برزیل کسب کند.

کواچ دست به 2 تعویضه زده و از مهدی مهدوی و امیر غفور به جای شهرام محمودی و سعید معروف در زمین شد تا با تغییر تاکتیک بتواند راهبرد های خود را برای رسیدن به برد به مرحله اجرا در آورد.

وقت استراحت فنی دوم این ست با پوئن 16 بر 9 به نفع برزیل رقم خورد.

نوع بازی ملی پوشان کشورمان در این ست نسبت به بازی قبل متفاوت بود ضعف آنها در دریافت و خطاهای فردی در سرویس باعث شد تا بازیکنان باتجربه برزیلی به خوبی در زمین اجرای فن کنند.

تماشاگران ایرانی پس از آن که تیم ملی 8 امتیاز از حریف عقب بود کاملا ساکت شده و به نوعی انگار از تشویق های خود ناامید شده بودند.

میلاد عبادی پور در منطقه 4 ضربه خود را به زمین حریف زده و امتیاز 14 را به دست می آورد.

لوکارلی مقابل اسپک خوب غفور حرفی برای گفتن نداشت و امتیاز15 برای ایران ثبت شد.

در امتیاز 21 بر 14 کواچ از آرمین تشکری به جای محمد موسوی در ترکیب استفاده کرد. وی در امتیاز 23 بر 15 اقدام به گرفتن وقت استراحت فنی کرد تا به شاگردانش نکات فنی را گوشزد کند.

ست دوم چهارمین بازی ایران و برزیل با نتیجه 25 بر 17به نفع تیم ملی برزیل رقم خورد.

**ایران در جهنم آزادی یک ست گرفت

ست سوم این بازی در حال آغاز شد که تیم ملی برزیل در این دیدار با دفاع روی تور و سرویس های حرفه ای خود به خوبی بازیکنان تیم ملی کشورمان را مغلوب کنند. آنها برای ماندن در کورس مدعیان صعود به مرحله نهایی به دنبال برد بودند.

ترکیب 2 تیم در این ست هم تغییر چندانی نداشت و این امر نشانگر رضایت سرمربیان از عملکرد شاگردانشان دارد.

عزیزالله محمدی، رئیس اتحادیه فوتبال هم با حضور در سالن دیدار ایران و برزیل را از نزدیک تماشا می کرد.

ملی پوشان کشورمان نمی خواستند به راحتی 3 امتیاز کامل این بازی را به برزیل بدهند و با تمام قوا مقابل حریف بازی کردند.

اسپک "محمودی" به دفاع حریف برخورد کرده و امتیاز 5 را به دست آورد. سرویس "مجتبی میرزاجانپور" با دفاع خوب برزیل مواجه شد و برزیل را 5 امتیازی کرد.

بازی خوب ملی پوشان تماشاگران را باز هم به وجد آورد و آنها با تشویق های بی امان خود بازیکنان ایران را مورد حمایت خود قرار دادند.

وقت استراحت فنی اول این ست برخلاف 2 ست قبل این بار با نتیجه 8 بر 7 به نفع ملی پوشان کشورمان ثبت شد.

تغییر تاکتیکی که از سوی کادر فنی تیم ایران در این ست در نظر گرفته شد تا اینجای کار به خوبی جواب داده است و خط دفاعی حریف به خوبی دچار مشکل شد.

بعد از اعتراض "کواچ" به دفاع یکی از بازیکنان برزیلی و بررسی از طریق ویدئوچک امتیاز 9 به تیم ایران داده شد.

اسپک عادل غلامی که پس از پاس خوب معروف به زمین حریف زده شد امتیاز 10 به تیم ملی کشورمان داده شد. "محمودی" هم با اسپک محکم خود ایران را 11 امتیازی کرد.

"برناردو رزنده" وقتی تیمش در امتیاز 8 ثابت شده بود اقدام به گرفتن وقت استراحت کرد تا بلکه با فریادهایش بتواند بازیکنانش رابه خود بیاورد.

خروج سرویس"سادکم"از زمین امتیاز 12 را برای ایران به ارمغان آورد. بازیکنان ملی پوش کشورمان که نتیجه 2 ست قبل را واگذار کرده بودند در این دقایق به خود آمده و با تمرکز روی کار تاکتیکی برای تیم ملی امتیاز آوری کردند.

"رزنده" در امتیاز 14 بر 10 دست به 2 تعویض زد ولی "شهرام محمودی" با آبشار محکم خود امتیاز 15 را برای ایران به دست آورد.

سرویس "لوکارلی" به امتیاز 12 برای برزیل تبدیل شد. 2 تعویض رزنده تا اینجای کار جواب داده است ولی دفاع خوب "مجتبی میرزا جانپور" به خوبی مانع از امتیازآوری متوالی حریف شد.

وقت استراحت فنی دوم این ست با پوئن 16 بر 12 به نفع تیم ایران رقم خورد.

" برخورد اسپک "محمودی" با سردفاع حریف امتیاز 18 را به نام ایران ثبت کرد. آرمین تشکری برای زدن سرویس به زمین آمد ولی توپ را به تور زد و امتیاز را به حریف داد.

"مجتبی میرزاجانپور" با حرکت پایپ خود امتیاز 19 را کسب کرد تا اینجا ملی پوشان برای حفظ 3 امتیاز اختلاف نهایت تلاش خود را به کار گرفت.

اما برزیلی ها که بازیکنان با تجربه ای هستند نمی خواستند به این راحتی نتیجه بازی را از دست دهند از هیچ تلاشی دریغ نکرده و اختلاف امتیاز خود را به حداقل رساندند.

امتیاز 20 برزیل بعد از بررسی ویدئوچک برای برزیل رقم خورد. بعد از آن سرویس برزیلی ها با دریافت خوب ایران همراه شده و آبشار موسوی به امتیاز 21 تبدیل شد.

"مجتبی میرزاجانپور" امتیاز 23 را برای ایران به دست آورد. پوئن های این دقایق بازی یک به یک میان 2 تیم دنبال می شد و بازیکنان در پی رسیدن به نتیجه برتری بودند.

امتیاز 24 ایران روی خطای تور برزیل به دست آمد. اعتراض برزیلی ها نسبت به این توپ و امتیاز تمام شدنی نبود.

تماشاگران در این لحظات حساس یک لحظه از تشویق های خود دست بردار نبودند.

ست سوم بازی ایران وبرزیل در هفته چهارم رقابت های لیگ جهانی والیبال 2014 با نتیجه 25 بر 23 به نفع تیم ایران به پایان رسید.

**والیبال ایران ست چهارم را هم برد

این ست برای تیم ایران از ارزش بالایی برخوردار است چون در صورت برد یک امتیاز هم از این بازی به دست می آورد و ست پنجم را با انگیزه بهتری آغاز خواهد کرد.

بازی با سرویس برزیلی ها آغاز شد و فرهاد قائمی با دریافت خوب خود اولین امتیاز را برای ایران همراه داشت.

دفاع 2 نفره میرزاجانپور و غلامی ایران را 3 امتیازی کرد. باز هم برناردو رزنده می خواهد با حرکات خود که ناشی از نارضایتیش از عملکرد شاگردانش است در این ست دیدنی است.

خوشبختانه ملی پوشان ایران در این ست در زدن سرویس موفق تر از 2 ست قبل حاضر شدند و همین امر باعث شد تا در امتیازآوری هم برتر باشند.

داور اول بازی در پوئن 6 بر 5 اقدام به دادن کارت زرد به "اسلوبودان کواچ" سرمربی تیم ملی ایران کرد.

سرویس "میرزاجانپور" به تور برخورد کرد و یک امتیاز به حریف تقدیم کرد. وقت استراحت فنی اول این ست 8 بر 6 به نفع ایران رقم خورد.

برزیلی ها در این ست هم مانند 3 ست قبل روی دفاع روی تور تمرکز دارند.

در این دقایق بازیکنان 2 تیم در خطا در زدن سرویس با یکدیگر رقابت می کنند و بازیکنان یک به یک پشت خط سرویس قرار گرفته و توپها را به خارج می زدند.

"محمودی" دهمین امتیاز را برای ایران به دست آورد. بازی در این لحظات به مانند تعقیب و گریز است و هیچ یک بازیکنان 2 تیم تمایل چندانی به عقب نشینی نداشتند.

"معروف" به خوبی "عادل غلامی" را در زدن اسپک استفاده کرده و امتیاز 11 را به نام ایران ثبت شد.

تماشاگران حاضر در سالن یک لحظه دست از تشویق ملی پوشان برنداشتند. تک دفاع محمودی ایران را به امتیاز 13 رساند.

برزیلی ها با این 3 امتیاز اختلاف به وجود آمده تا حدودی از نظر روانی به هم ریخته اند و ملی پوشان کشورمان می توانند به خوبی از وضعیت به وجود آمده به نفع خود استفاده کنند.

سرویس"لوکارلی" امتیاز 12 را برای برزیل به همراه داشت. دریافت خوب "عبدالرضا علیزاده" در سرویس دوم این بازیکن مانع از امتیاز آوری مجدد حریف شد.

وقت استراحت فنی دوم 16 بر 13 به نفع ایران رقم خورد.

امروز "محمد موسوی" سرعتی زن تیم ملی کشورمان در مقابل برزیل به عنوان حربه اسپک عمل کرده و بازیکنان دفاع وسط حریف را خود مشغول کرده بود. معروف به خوبی با بهره گیری از این تاکتیک بازیسازی کرد.

در امتیاز 16 بر 15 "علیرضا مباشری" به جای "مجتبی میرزاجانپور" وارد زمین می شود.

لوکارلی" توانست امتیاز 16 را برای برزیلی ها به دست آورد. مباشری توانست به خوبی در دقایق ابتدایی حضورش در زمین در دریافت موفق عمل کند.

سرویس سعید معروف به خارج از زمین رفته و امتیاز 17 برای حریف ثبت شد. سرمه ای پوشان با دفاع "غلامی" در امتیاز 18 با تیم ایران برابر می شوند.

سرویس لیپی پس از چند رفت و برگشت به امتیاز 19 برای برزیلی ها تبدیل شد.

"داسیلوا" لیبروی برزیل در این دیدار به خوبی از پس دریافت اول ها بر آمد.

"رزنده" در امتیاز 19 بر 20 دست به 2 تعویضه زد. از دفاع باز محمودی و موسوی امتیاز 21 برای برزیل به دست آمد.

کواچ در امتیاز 22 بر 20 اقدام به گرفتن وقت استراحت کرد و با صحبت کردن با شاگردانش داشتن آرامش را به آنها تذکر داد.

وی در پوئن 21 بر 22 اقدام به استفاده از مهدی مهدوی به جای معروف کرد.

برخورد بد "رزنده" کارت زرد را از سوی سرداور به همراه داشت. امتیاز حساس و برابر 22 برای ایران پس از اعتراض و بررسی ویدئوچک (بازبینی) رقم خورد.

آبشار بازیکنان برزیل از زمین خارج شد و امتیاز 23 به ایران داده است.

ست چهارم، چهارمین دیدار تیم های والیبال برزیل و ایران با نتیجه 25 بر 23 به نفع تیم ایران رقم خورد.

**برزیل در اوج هیجان آزادی انتقام گیری کرد/ ایران شایسته باخت

رزنده سرمربی با تجربه تیم برزیل هم در این بازی تا حدودی مغلوب فضا و جو سالن 12 هزار نفری آزادی شده بود.

این ست سرنوشت ساز هم مانند 2 ست قبل به صورت پایاپای آغاز و دنبال شد. دفاع لوکارلی از سوی سعید معروف و موسوی دومین امتیاز ایران را رقم زد.

آرمین تشکری برای زدن سرویس به جای محمد موسوی وارد زمین شد و ضربه "والسی ده سوزا" امتیاز 6 را برای برزیلی ها کسب کرد.

وقت استراحت فنی اول این ست با نتیجه 8 بر 5 به نفع برزیل ثبت شد.

پس از بازگشت بازیکنان 2 تیم سرمه ای پوشان به سرعت یک امتیاز کسب کردند و کواچ مجبور به گرفتن وقت استراحت شد.

امیر غفور به جای شهرام محمودی وارد زمین شد. ضربه فرهاد قائمی امتیاز 6 را برای ایران به دست آورد. ولی هنوز اختلاف امتیاز میان 2 تیم زیاد است و برزیلی ها برای برد امیدوارتر هستند.

سرویس لیپی به خارج از زمین رفت و امتیاز 8 برای ایران ثبت شد. سرویس خوب "امیر غفور" بازیکنان حریف را به دردسر انداخت. اما سرویس بعدی وی به خارج رفته و امتیاز 13 را به حریف داد در این هنگام رزنده دست به 2 تعویض زد.

کواچ پس از واگذاری امتیاز 14 وقت استراحت گرفت.

ست پنجم و پایانی چهارمین بازی ایران و برزیل از سری مسابقات لیگ جهانی والیبال 2014 با نتیجه 15 بر 10 به نفع تیم برزیل به پایان رسید تا این تیم موفق شود ایران را در نتیجه کلی 3 بر 2 شکست دهد.

درست است که تیم ملی والیبال کشورمان در این بازی مغلوب شد اما از لحاظ امتیازی در مجموع 4 بازی موفق شد 7 بر 5 برزیل را شکست دهد.

**محمودی امتیاز آورترین بازیکن ایران

شهرام محمودی قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان به عنوان امتیازآورترین بازیکن چهارمین دیدار ایران و برزیل معرفی شد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال و در بازی دوم خود با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم ملی برزیل شد.

در پایان این بازی شهرام محمودی با کسب 25 پوئن، امتیاز آورترین بازیکن ایران بود. برای برزیل هم والاس دسوزا و ریکاردو لوکاره‌لی 21 امتیاز گرفتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجموعه ، کواچ ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۲۳:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
به جز دو ست اول بچه ها عالی بودن...امیدوارم بازی های بعدیمون رو ببریم!!!
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۴:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
سلام من والیبال راخیلی دوست دارم وقتی بازی شروع میشه یک دقیقه پانمیشم وعاشق معروف هستم ازمصاحبه وعکساش بزاید برای موفقیت جمعه شبشان دعا کنید انشاا...
Iran (Islamic Republic of)
zahara
۱۲:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
هميشه براي ما بهترينند.
تا آخر كنارشان هستيم،
شيران ايران بغريد!
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۲:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
به این میگن یک باخت منصفانه و ابرومندانه.......موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
کیارش
۱۰:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
بردهای مشکوک لهستان ... و باخت های بو داره ایتالیا... جالبه ایتالیا داره تیم دومش رو میفرسته تو زمین برای بازی با لهستان..سر همین خیلی راحت لهستان داره برنده میشه و خیلی راحت تونست 5 امتیاز از ایتالیا بگیره و خیلی راحت الان امده تو رتبه دوم جدول... واقعا تاسف باره.. این همه نامردی
Iran (Islamic Republic of)
مهمان
۰۰:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
واقعا جای خالی ولاسکو محسوسه. اون یک روانشناس کامل بود.
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۲۳:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
موافق نیستم...
آخرین اخبار