مدیر کل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر

رایزنی با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در زمینه‌ی اشتغال بهبود یافتگان/ 90 درصد مراکز درمانی بهبود یافتگان غیردولتی است

مدیر کل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر از رایزنی ستاد مبارزه با مواد مخدر با وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی در زمینه‌ی حمایت از اشتغال معتادان بهبود یافته خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فرید براتی‌ سده، مدیر کل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر در حاشیه مراسم افتتاحیه کارگاه اشتغال‌زایی تعدادی از معتادان بهبود یافته بی‌خانمان شهر تهران در جمع خبرنگاران ، گفت: یکی از برنامه‌های امسال در ستاد مبارزه با مواد مخدر این است که با رایزنی‌ها و گفتگوهایی با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی مبالغی را برای اشتغالزایی تعدادی از معتادان بهبود یافته اختصاص دهند. همچنین مقرر شده که ستاد مبارزه با مواد مخدر مبلغی حدود 6 میلیارد تومان را به تحقق این امر اختصاص دهند.
 
وی با اشاره به نقش خیرین در احداث چنین کارگاه‌هایی افزود: اگر خیرین بخشی از اقدام نیکوکارانه‌ی خود را به مسئله‌‌ی اشتغال و صیانت از بهبودی بهبود یافتگان اختصاص دهند ما می‌توانیم تا پایان سال گام‌ها مؤثری در این زمینه برداریم.

براتی همچنین با اشاره به این‌که 90 درصد مراکز درمانی معتادان بهبود یافته غیردولتی است ، تصریح کرد:‌در زمینه‌اشتغال بهبود یافتگان اقدامات خوبی توسط بخش غیر دولتی و مردم نهاد انجام شده است ، وظیفه‌ی ما در ستاد مبارزه با مواد مخدر و سایر دستگاه‌ها این است که با در  اختیار گذاشتن منابع مالی و ایجاد بازار کار برای کالاهای تولید شده همچنین اختصاص وام و تسهیلاتی به بهبود یافتگان آن‌ها در جامعه حمایت نماییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبهوت
۲۱:۴۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
به جای این وعده های غیرقابل تحقق، وزارت بهداشت ودرمان و ستادمبارزه باموادمخدر سعی کنند هزینه درمان اعتیاد را به صفر برسانند تا افرادی که هیچ درآمدی ندارند بتوانند بافراغت بال به درمان روی بیاورند. درمان اعتیاد دربخش دولتی وخصوصی باید رایگان باشد البته نظارت درست هم بایداعمال شود تا زمینه سوءاستفاده فراهم نشود.
آخرین اخبار