پس از کسب مدال طلای آسیا:

ارسلان:اعتماد به نفس زیادی برای موفقیت در میدان جهانی پیدا کردم

دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا گفت:با توجه به اعتماد به نفسی که پیدا کردم برای کسب یک مدال خوشرنگ در رقابتهای جهانی آماده هستم.

    علی ارسلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره این که چگونه به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا رسیده اظهار داشت: در این مسابقات پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 3 بر 2  میربیک آیناگولوف از قزاقستان را مغلوب کردم.
در مرحله نیمه نهایی با برتری 10 بر 3 مقابل بیتوسول کیوم از کره جنوبی فینالیست شدم و در دیدار نهایی نیز  با ضربه فنی (4 بر 2) راویندر از هند به مدال طلا رسیدم.
 وی در پاسخ به این سوال که آیا کشتی ایران پیشرفت کرده با نفرات سایر تیم ها ضعیف هستند گفت:تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا از بهترین نفرات خود استفاده کردند،اما از آنجایی که واقعاً کشتی فرنگی ایران جایگاه بسیار بالایی در دنیا پیدا کرده بچه ها خیلی راحت حریفان خود را از شکست می داند،شاید در گذشته این موضوع کار آسانی نبود اما هم اکنون به جرأت می توان گفت کشتی ایران فراتر از آسیاست. فرنگی کار وزن 60 کیلو گرم کشورمان در خصوص قوانین جدید نیز اظهار کرد:با توجه به تمریناتی که در اردوهای تیم ملی داشتیم و نکات مهمی که کادر فنی در خصوص قوانین جدید گوشزد کرده بودند مشکل خاصی با قوانین جدید نداشتم و چه بسا این قانون برای من که همیشه روبه جلو کشتی می گیرم خیلی بهتر هم است. ارسلان در خاتمه گفت:برای من مسابقات قهرمانی آسیا با هر کیفیتی به پایان رسیده و حالا با توجه به جسارت و اعتماد به نفسی که پیدا کردم سکوی نخست رقابتهای جهانی را نشانه گرفتم که امیدورام به لطف خدا به این مهم نیز بتوانم برسم. 
برچسب ها: کشتی ، ارسلان ، فرنگی ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار