وزير دادگستری عراق : تروريست ها بايد اعدام شوند

" حسن الشمری"وزیر دادگستری عراق دوشنبه تاکید کرد مجازات اعدام بهترین پاسخ به تروریستهاست بنابراین اجرای این مجازات بار دیگر در عراق احیا شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری عراقی الغد پرس؛ حسن الشمری امروز طی بیانیه ای گفت مجازات اعدام قاطع ترین واکنش به تروریسم است بنابراین دستگاه قضایی عراق باید درخواست ها برای محاکمه تروریست ها را با شرایط سخت تر بپذیرد . الشمری در بیانیه خود خاطر نشان کرده است با توجه به پیامدهای امنیتی اخیر در عراق، اعدام تروریست ها از هر نظر بهترین مجازات برای آنهاست. وی افزود وزارت دادگستری از اینکه توان و اختیار اجرای حکم قصاص ضد جنایتکاران القاعده و سازمان های تروریستی که خطر بزرگی برای بشریت هستند،ندارد متاسف است . وی افزود بسیاری از تروریست ها پس از صادر شدن حکم اعدام برای آنها تقاضای اعاده دادرسی می کنند این درحالیست که دستگاه قضایی عراق به خوبی می داند این اقدام انها وقت کشی به منظور فرار آنها از زندان و نجات از مجازات اعدام است . حسن الشمری تاخیر در تایید شدن احکام اعدام برای تروریست ها از سوی ریاست جمهوری عراق را نیز از دیگر موانع در اجرای مجازات اعدام تروریست ها دانسته است.
وزیر دادگستری عراق از مردم و افکار عمومی عراق خواسته است به مسئولان عراقی به منظور صدور مجوز اجرای مجازات اعدام تروریست ها فشار وارد کنند .وی ابراز امیدواری کرده است همه عراقیها به اهمیت و حجم تهدیداتی که متوجه عراق و مردمش است توجه داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار