سردار مهدیان نسب در جمع خبرنگاران

بزرگترین محموله حشیش در بار سیب زمینی کشف شد/انهدام 26 باند مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بزرگترین محموله حشیش غرب کشور طی 24 ساعت گذشته در استان همدان کشف شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته بزرگترین محموله حشیش غرب به میزان 193 کیلو گرم در استان همدان کشف شد.
 
وی با بیان اینکه این میزان مواد مخدر حشیش در پوشش بار سیب زمینی و صیفی جات از یک کامیون کشف شده است، بیان داشت: 193 کیلو گرم حشیش در بین کارتون های سیب زمینی  و پشت یک کامیون پنهان شده بود و از مرز های شرقی وارد استان همدان شده بود.
 
فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه این محموله قرار بود در همدان تحویل داده شود، افزود: این محموله پس از تحویل در همدان قرار بود در استان های کرمانشاه، لرستان و همدان پخش شود.
 
مهدیان نسب یکی از اولویت های مهم استان همدان را مبارزه با توزیع کنندگان و تهیه کنندگان مواد مخدر در استان همدان عنوان کرد و ابراز داشت: در جریان کشف این محموله سه نفر دستگیر شدند.
 
وی با بیان اینکه طی کشف این محموله 193 کیلو گرم باند مواد مخدر نیز منهدم شد، عنوان داشت: طی هفته گذشته هم 13 کیلو و 800 گرم هروئین نیز در استان همدان کشف شده است که آمار کشفیات مواد مخدر در سه ماه نخست امسال 480 درصد افزایش یافته است.
 
فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در کشف محموله حشیش یک دستگاه خودرو سنگین نیز ضبط شد، بیان داشت: طی سه ماه نخست امسال یک تن مواد مخدر در استان همدان کشف شد که نشان از افزایش 480 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
 
مهدیان نسب با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون در استان همدان 26 باند مواد مخدر در استان همدان منهدم شده است، ابراز داشت: می توان گفت که در این مدت میزان انهدام باند مواد مخدر نیز نسبت به سال گذشته 136 درصد افزایش داشته است.
 
وی از انجام 126 طرح موضوعی تخصصی از ابتدای سال تا کنون خبر داد و عنوان داشت: این طرح ها با هدف مبارزه با کالای قاچاق و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان همدان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه مواد مخدر نیز یکی از توطئه های جنگ نرم دشمنان است، ابراز داشت: دشمن قصد دارد با آلوده کردن جوانان به مواد مخدر آنها را بی هویت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار