اصفهان/

اعلام ساعت کار اغذیه فروشان اصفهانی در ماه مبارک رمضان

مسئولان اتحادیه های مواد خوراکی و غذایی اصفهان در جلسه ای با معاونت تشکلهای مردمی این ستاد بر لزوم حفظ شئونات و حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و به نقل از روابط عمومی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان، در این جلسه که برای چندمین سال متوالی و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان و به همت معاونت تشکلهای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان،با حضور مسئولان اتحادیه های کبابی و بریانی،ساندویچ فروش ها، پیتزافروش ها، رستوران ها و... برگزار شد،بر ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و برنامه ریزی در جهت پیشگیری از حرمت شکنی و شیوع منکر روزه خواری تاکید شد.

حجت الاسلام و المسلمین مطهرخو،معاون تشکلهای مردمی این ستاد، همدلی و همراهی صنوف مختلف و اتحادیه ها را در تحقق هدف لازم و ضروری برشمرد و گفت:برای دفاع از دین و ارزش های اسلامی باید تلاش نمود و لذا از تمام رؤسای اتحادیه های مواد غذایی که به نوعی با پخت و پز غذا و سرویس دهی به همشهریان مرتبط هستند، تقاضامندیم از کلیه اعضاء و زیرمجموعه های خود تقاضا کنند در غیر ساعاتی که مشخص شده، درب مغازه های خود را باز نکنند ارائه خدمات ننمایند.

به گفته وی چناچه در غیر از ساعات مقرر واحد صنفی خود را باز کرده و سرویس دهی کنند، متخلف محسوب می شوند و برابر مقررات و قانون با آنها برخورد خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد اغذیه فروشی ها ورستوران ها از ساعت 4 بعداز ظهر آماده ی سرویس دهی به شهروندان هستند و تنها در هتل ها و ترمینال ها با نظارت اداره اماکن سرویس دهی به مسافران صورت گیرد .


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.