تحقق اجرای آثار برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی در تماشاخانه ایرانشهر

سرسنگی که در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی قول مساعدت و همکاری برای اجرای 5 اثر نمایشی برگزیده جشنواره را داده بود، از اجرای دو اثر برگزیده این جشنواره در تماشاخانه ایرانشهر خبر داد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، مجید سرسنگی رئیس تماشاخانه ایرانشهر در راستای فراهم ساختن مسیر ورود این هنرمندان به بدنه تئاتر حرفه‌ای کشور، به اجرای دو اثر نمایشی در تماشاخانه ایرانشهر به وعده‌های خود جامه عمل پوشاند.
 
وی با اعتقاد به اینکه تئاتر دانشجویی یکی از مهمترین استوانه‌های تئاتر حرفه‌ای در تمام نقاط جهان به شمار می‌رود، حضور و تلاش دانشجویان جوان و مستعد ایرانی در تولید آثار نمایشی را در آینده هنر تئاتر کشور بسیار موثر می‌داند.
 
رئیس تماشاخانه ایرانشهر و مدیر خانه هنرمندان ایران برداشتن هر گام در راستای حمایت از این جوانان را تضمین اعتبار و توسعه تئاتر حرفه‌ای کشور در آینده می‌داند.
 
وی بر این باور است که  تئاتر امروز نیازمند تزریق نیروهای جوان و خلاق برای تعامل با هنرمندان حرفه‌ای کشور و فراهم ساختن مسیر توسعه تئاتر ایران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.
 
نمایش‌های «قصر» به کارگردانی آرمین جوان و نمایش «ناصر سعید تهرانی» کاری از داریوش رشادت از 9 تیرماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهند رفت.
 
از دهه دوم تیرماه نمایش 65 دقیقه‌ای «قصر» ساعت 19 و نمایش «ناصر سعید تهرانی» ساعت 21 میزبان هنرمندان و مخاطبان تئاتر خواهد بود.
 
بلیت‌های این آثار با قیمت 20 هزار تومان عرضه خواهد شد و دانشجویان نیز از تخفیف 50 درصدی این نمایش بهره‌مند می‌شوند.
 
دو نمایش مذکور از جمله آثار برگزیده هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار