دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید براینکه ورود زودهنگام به انتخابات مجلس دهم یک مانع جدی برای ادامه فعالیت و تحقق برنامه‌های دولت یازدهم است، گفت: هم‌اکنون باید تمام تلاش‌های به سمت حل مشکلات فعلی مردم باشد لذا پرداختن زودهنگام به انتخابات عملا فراموشی مشکلات فعلی است و به نوعی سیاسی‌کاری‌های گذشته که آسیب‌های جدی از آن خوردیم تکرار می‌شود.

"علیرضا زاکانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت‌های جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برنامه‌های متداولی از سوی جمعیت همچون سال‌های قبل وجود دارد که مطمئنا اقدام به برگزاری آن‌ها کنیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره تشکل متبوعش گفت: کنگره تا انتهای نیمه اول سال و یا در نهایت تا مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: بررسی چگونگی ورود به انتخابات مجلس دهم یکی از موضوعات و محورهای اصلی کنگره خواهد بود و البته کلیت کنگره فقط به این موضوع اختصاص نمی‌یابد.

زاکانی با تاکید براینکه ورود زودهنگام به انتخابات مجلس دهم یک مانع جدی برای ادامه فعالیت و تحقق برنامه‌های دولت یازدهم است، گفت: هم‌اکنون باید تمام تلاش‌های به سمت حل مشکلات فعلی مردم باشد لذا پرداختن زودهنگام به انتخابات عملا فراموشی مشکلات فعلی است و به نوعی سیاسی‌کاری‌های گذشته که آسیب‌های جدی از آن خوردیم تکرار می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای ورود به انتخابات مجس دهم باید به موقع فعالیت‌های را آغاز و از تبیین درست و اصول و ارزش‌ها برای دستیابی به یک اجماع و وحدت در میان جریان اصولگرایی استفاده کرد.

وی گفت: حرکت زودرس انتخاباتی نه تنها آثار مثبتی از خود به جای نمی‌گذارد بلکه نمودی از سیاسی‌کاری‌ها و فراموشی مشکلات فعلی در حوزه‌های مختلف است.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به رویکرد و فعالیت انتخاباتی از سوی جریان اصولگرایی خاطرنشان کرد: امیدواریم این جریان سیاسی مسیری را انتخاب کند که منجر به وحدت و انتخاب شایسته‌گزینی برای مردم شود تا شاهد تشکیل مجلسی شایسته و در تراز انقلاب اسلامی و بالاتر از شرایط فعلی باشیم.

گفتنی است پیش از این "پرویز سروری" قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره برگزاری کنگره این تشکل سیاسی، گفت: مقرر شد کارگروهی به منظور رسیدگی و انجام مقدمات لازم برای برگزاری کنگره جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی فعالیت کند و به زودی نتایج آن اعلام و احتمال قوی بعد از ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی کنگره می‌کنیم و تلاش مجموعه بر این است که برگزاری کنگره در تابستان سال جاری صورت بگیرد.(اینجا)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار