دوران تیکی تاکای اسپانیا تمام شده است؛

نکیسا:تیم فوتبال برزیل استحقاق گرفتن جام بیستم را ندارد

کارشناس فوتبال گفت: دوران خوش تیم ملی فوتبال اسپانیا به اتمام رسیده است. ما امشب شاهد یک بازی تشریفاتی از این تیم هستیم.

نیما نکیسا کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: دیگر دوران تیکی تاکای اسپانیا به اتمام رسیده است و امشب ما شاهد یک بازی تشریفاتی از این تیم هستیم.

وی افزود: تیم ملی فوتبال اسپانیا با وجود مدعی قهرمانی بودنش نتوانست در جام بیستم عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. بازی اسپانیا مقابل تیم ملی فوتبال هلند نشان داد تلاش‌های دل بوسکه جوابگوی نیازهای حاضر یک فوتبال مدرن و تاکتیکی نیست.
 
نکیسا تصریح کرد: تیم ملی فوتبال شیلی پس از شکست تیم ملی فوتبال اسپانیا با نتیجه 2 بر صفر و همچنین با پیروزی‌اش مقابل تیم فوتبال استرالیا یک نمایش فوق‌العاده از خود ارائه داد. این تیم اکنون برای گرفتن سرگروهی با تیم ملی فوتبال هلند رقابت خواهد کرد.
 
کارشناس فوتبال در خصوص بازی 2 تیم برزیل و کامرون اظهار کرد: به نظرم تیم ملی فوتبال برزیل نمی‌تواند در جایگاه قهرمانی قرار گیرد. ما برزیلی که در کشور خودش بتواند با اقتدار جام را بگیرد ندیدیم. تیم ملی فوتبال کامرون تاکنون نتایج قابل قبولی نگرفته است.
 
نکیسا خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال کرواسی در جام جهانی 2014 برزیل با ناداوری در بازی اول روبرو شد. مکزیک نیز تیم خوبی است و توانست در بازی قبلی‌اش برزیل را در خانه‌اش متوقف کند. دروازه‌بان این تیم چند موقعیت خطرناک را از مهاجمان برزیل گرفت و اجازه خودنمایی به آنها نداد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بازی ، تشریفاتی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۲ تير ۱۳۹۳
فكر كنم به نظر اين كارشناس خبره فوتبال ايران قهرماني رو در دست بگيره و چون حق ايران قهرماني هست اينطور نيست جناب نكيسا؟؟؟!!!
آخرین اخبار