سی ان ان:

بسیاری از عراقی‌ها از حضور مستشاران آمریکایی در کشورشان ناراحت هستند

سی ان ان اذعان کرد بسیاری از عراقی ها از حضور مستشاران نظامی آمریکایی در کشورشان ناراحت هستند زیرا کارنامه گذشته آمریکا در کشورشان را به خوبی به خاطر دارند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، "آروه دایمون" خبرنگار شبکه در شهر اربیل عراق گفت: گروه موسوم به (داعش) همچنان به پیشروی در عراق ادامه می دهد. 

وی در ادامه درباره حضور مستشاران نظامی آمریکا در عراق افزود: مردم عراق دیدگاه های مختلفی درباره حضور مستشاران نظامی آمریکا در کشورشان دارند. بسیاری از مردم عراق به علت عملکرد گذشته آمریکا در کشورشان، به شدت از حضور مستشاران نظامی آمریکا در کشورشان ناراحت هستند. شماری از مقامات کرکوک نیز به این مسئله واکنش نشان داده و گفته اند نظامیان آمریکایی فقط قادر هستند مراکز ایست و بازرسی بوجود بیاورند که سبب ایجاد ترافیک شدید خودروها می شود اما نمی توانند مانع از پیشروی هایی همانند پیشروی های گروه داعش شوند. چهره های سرشناس سنی عراق نیز در این خصوص گفته اند مستشاران آمریکایی باید عملکرد بسیار محتاطانه و دقیقی در عراق داشته باشند و آنها باید از اشتباههای گذشته خود درس گرفته باشند که سالهای خونینی را برای عراق رقم زد.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار