"مهرداد صدیقیان"؛

بردمان در مقابل بوسنی حتمی است

برد تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل بوسنی حتمی است.

"مهرداد صدیقیان" بازیگر مجموعه تلویزیونی "مدینه" ویژه ماه مبارک رمضان در خصوص بازی تیم ملی فوتبال در مصاف با بوسنی به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی فوتبال با بازی فوق العاده که در برابر تیم آرژانتین از خود نشان داد ثابت کرد که لایق بهترین هااست و می‌تواند به راحتی از پس بازی با بوسنی بر آید.

وی در خصوص شکست غرور آفرین تیم ملی کشورمان در مقابل تیم آرژانتین اظهار داشت: پیش بینی من درخصوص بازی ایران- آرژانتین شکست بدی بود اما بازی غرور آفرین بچه‌ها ثابت کرد که تیم آرژانتین در مقابل تیم ایران کم آورد.

وی افزود: به شخصه علاقه‌ای به فوتبال ندارم اما برای اولین بار از باز شدن دروازه در دقیقه 91 به شدت بغض کردم، حق بچه‌ها نبود با این مبارزه و دفاع غرور آفرین در چنین دقیقه حساس تلخی شکست را بچشند.

صدیقیان در ادامه تصریح کرد: البته باید بگویم این شکست بهترین پیروزی برای مردم کشورمان بود و به طور حتم ارزش این شکست کمتر از پیروزی نبود.

وی در خصوص حامیان تیم فوتبال اظهار داشت: هنرمندان و تک تک مردم کشورم برای پیروزی‌های روز افزون تیم ملی فوتبالمان دعا می‌کنند و این انرژی‌های مثبت به خوبی در روحیه بچه‌ها برای ادامه دادن این مسیر تاثیر بسزایی دارد.

صدیقیان در پایان در خصوص نتیجه بازی ایران بوسنی خاطرنشان کرد: نتیجه بازی ایران بوسنی را (2-0) به نفع ایران پیش بینی می‌کنم و امیدوارم برد آرژانتین در مقابل نیجریه منجر به صعود تیممان به مرحله بعد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار