"ضیافت" ویژه برنامه افطار از شبکه قرآن/ حضور نوادگان و بستگان علمای بزرگ کشور در ضیافت

ویژه برنامه ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی مشترک پرویز امیری و سید افضل میرلوحی جمعه 6 تیر از شبکه قرآن به روی آنتن می‌رود.

پرویز امیری تهیه کننده ویژه برنامه افطار شبکه قرآن در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در این برنامه از بندگان خوب خدا که با کارهای بزرگ خود به گردن اسلام و شیعه حق دارند نیز دعوت به عمل آوردیم.

وی اظهار داشت: در برنامه ضیافت که کاری از گروه معارف و سیره اهل بیت(ع) بوده سعی کردیم از بستگان و فرزندان علمای بزرگی چون آیت ا... فاضل لنکرانی یکی از مراجع تقلید شیعه، علامه محمد تقی جعفری فیلسوف و مولوی شناس، علامه امینی از مراجع به نام شیعه و نویسنده کتاب دایره المعارف و استاد حسن صبحدل پیشکسوت قرآنی و گوینده اذان بهره ببریم.

امیری بیان کرد: در برنامه ضیافت هر شب یک مستند را به یکی از افراد در حوزه معارف و قرآن اختصاص داده‌ایم که به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه پخش پلی بک ربنا و اسماء الحسنی از دیگر بخش‌های برنامه است، افزود: این برنامه از جمعه 6 تیر از شبکه قرآن روی آنتن می‌رود و یکشنبه 8 تیر دیدار قاریان با مقام معظم رهبری را پخش خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: سعی داریم همانطور که مخاطبان از برنامه ماه عسل الگو می‌گیرند، امسال با تماشای برنامه ضیافت که راه بندگی و روش سلوکی زندگانی بزرگان بوده از این برنامه درس بگیرند و آن را مورد بررسی قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه با اجرای سید وحید مرتضوی و کتایون درویشی ساعت 19 ویژه افطار از شبکه قرآن پخش می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار