ریسک پذیری مشکل عمده کارآفرینان کشور

مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: کارآفرینان کشورمان با وجود داشتن طرح‌های نوآورانه در بخش ریسک پذیری با مشکل مواجه اند.


ریاحی مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و اشتغال‌ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص راه‌های توسعه کارآفرینی در کشور گفت: کارآفرینی بر دو عنصر نوآوری و ریسک پذیری استوار است که در زمینه طرح های نوآورانه کارآفرینان کشورمان از ایده‌های خوبی برخوردار هستند اما در بخش ریسک پذیری مشکلاتی وجود دارد.

وی افزود: به دلیل وجود موانع و مشکلات بر سر راه کارآفرینان این افراد قادر نیستند که ایده‌های خلاقانه خود را به مرحله عمل درآورند که در این خصوص شرایط باید به نحوی فراهم شود که افراد شهامت لازم را برای عملیاتی کردن تفکرات نوآورانه به دست آورند.

مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با توجه به این که کارآفرینان در هر جامعه ای با نوآوری‌ و نگاه متفاوت نسبت به مسائل، زمینه های فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال را در جامعه فراهم می‌کنند. در شرایط سخت اقتصادی نیز می توان با استفاده از ذهن خلاق این افراد مسیر توسعه را بی وقفه پیمود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.