آیات عظام در دیدار با مدیرعامل بانک شهر:

اصول "بانکداری اسلامی" باید محور فعالیت شبکه بانکی کشور باشد

مدیرعامل بانک شهر گفت: با توجه به اینکه شهر قم پایتخت دینی کشور است، در راستای حل مشکلات مردم، نگاه ویژه‌ای به این شهر خواهیم داشت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک شهر، آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی‌اردبیلی در دیدار مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه باید در بانک‌ها اصول بانکداری اسلامی محقق شود، گفت: ربا باید از سیستم بانکداری ریشه کن شود.
 
این مرجع تقلید، اظهار کرد: برای انجام امور باید اشخاصی که روحیه خدمت دارند به کار گرفته شوند تا در مسیر خدمت به مردم از توانمندی‌های آنها استفاده شود.
 
آیت‌الله سبحانی نیز در جمع مدیران بانک شهر تاکید کرد: باید همه در مسیر عمران و آبادانی کشور گام بردارند و بانک‌ها نیز در این خصوص مشارکت لازم را داشته باشند.
 
حسین محمدپورزرندی در این دیدارها با اشاره به راه‌اندازی مرکز توسعه نظام بانکداری اسلامی در این بانک اظهار کرد: در مرکز توسعه نظام بانکداری اسلامی از رهنمودهای مراجع تقلید بهره می‌گیریم که بتوانیم در بانک شهر نظام بانکداری اسلامی را شکل دهیم.
 
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به سفرهای اخیر مدیران این بانک به شهرهای کشور و رایزنی با شهرداری‌های کلانشهرهای کشور گفت: قراردادهای بزرگی منعقد شده تا از طریق آن منابع به مردم و پروژه‌های شهری اختصاص دهیم.
 
وی با اشاره به اینکه به دنبال تحقق شهر هوشمند هستیم گفت: کارت شهروندی طراحی شده است و این کارت در تمام کشور قابل استفاده خواهد بود و با بانک مرکزی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
 
 پورزرندی با اشاره به اینکه از منابع استانی در همان استان استفاده می‌شود گفت: منابع بانک شهر برای خدمت به مردم هزینه می‌شود و به دنبال خدمت کردن به شهروندان هستیم و با توجه به اینکه شهر قم پایتخت دینی کشور است در راستای حل مشکلات مردم، نگاه ویژه‌ای به این شهر خواهیم داشت.
 
انتهای پیام /
برچسب ها: بانک ، شهر ، مراجع ، عظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار