سردار جزایری:

مدیریت کلان یکپارچه برای حوزه دفاع مقدس به‌ویژه در تهران بسیار ضروری است

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ده‌ها سازمان دولتی، عمومی و مردمی در حوزه دفاع مقدس در تهران مشغول به کار هستند که هدایت و برنامه‌ریزی کلی و خط مشی و مدیریت کلان یکپارچه برای دفاع مقدس در استان تهران بسیار لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در آیین معارفه معاون رئیس بنیاد و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: امت اسلام، جهان اسلام و کشورهای همسایه پر از بحران و آشوب و چالش است که مبدا آن ابرقدرت‌های ظالم جهانی ابر سرمایه‌داری جهانی و صهیونیسم بین‌الملل هستند و تلاش شب و روز آن‌ها تضعیف جهان اسلام و عدم شکل یافتن امت اسلامی قرار دادن شیعه در مرزهای محدود و مواجه کردن جمهوری اسلامی با مشکل است.
 
وی افزود: ان‌شالله به فضل الهی، اراده مردم، امت اسلامی و هدایت‌های رهبری بزرگ انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای از این گردنه‌ها به سلامتی عبور می‌کنیم.

سردار جزایری با اشاره به اهمیت تهران برای کشورمان و جهان اسلام تصریح کرد: مطلب بسیار مهم و راهبردی و همیشگی به نام ارزش‌های دفاع مقدس داریم و حقیقتا برای دفاع مقدس کار زیادی شده و باید قدردان همه کسانی که در این راه گام برداشتند باشیم اما حقیقت این است که به خاطر کارهایی که نکرده‌ایم ممکن است مورد مواخذه قرار گیریم.  
 
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: آن کارهایی که برای دفاع مقدس باید انجام شود بسیار بیشتر از کارهایی است که تا به امروز انجام شده و نیاز به برنامه‌ریزی، تدبیر و نوآوری و ابتکار دارد به خصوص هر چه قدر از زمان دفاع مقدس فاصله می‌گیریم و با تغییر نسل‌ها مواجه می‌شویم اهمیت و حساسیت کار دو چندان می‌شود.
 
وی افزود: از طرفی از آن زمان فاصله می‌گیریم که جبر تاریخی است و جابه جایی نسل‌ها وجود دارد و ذهن‌ها کند می‌شود و از طرفی دیگر باید این بزرگترین ارزشی که در انقلاب اسلامی رخ داد پاس بداریم لذا این کار ما را سنگین می‌کند.  
 
سردار جزایری تصریح کرد: همه کسانی که در این عرصه حضور دارند و کار می‌کنند یک کار جهادی و انقلابی و در چارچوب ارتقای امنیت ملی کشور، حفظ مرزها، دفاع از تمامیت ارضی، حفظ جهانی کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی انجام می‌دهد.
 
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جای یک بنیاد مستقل در تهران که بسیار با برنامه و استراتژی و پرکار باشد خالی بود و بخشی از این خلا را بخش‌های دیگر پر می‌کردند و امیدواریم با این ساختار و سامانه جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان تهران خلاهای موجود را پر کنیم.
 
وی با اشاره به این که مدیر کل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سردار عبدالله روشن از سابقون است و احاطه و اشراف کافی در این حوزه دارد که آرزوی موفقیت‌های روز افزون برایش داریم.
 
سردار جزایری افزود: ما در تهران ان شالله باید کار کارستان در حوزه دفاع مقدس انجام دهیم ده‌ها سازمان دولتی، عمومی و مردمی در حوزه دفاع مقدس در تهران مشغول کار هستند لذا هدایت و برنامه‌ریزی کلی و خط مشی و مدیریت کلان یکپارچه برای دفاع مقدس بسیار لازم و ضروری است که خلا آن را بارها و بارها دیده‌ایم که ان شالله با راه اندازی این اداره کل در سطح تهران برطرف خواهد شد.
 
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: وظیفه اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گردآوری و همگرا سازی و پتانسیل همه این سازمان‌هاست و اداره کل رقیب هیچ کجا نیست بلکه تلاش می‌کند کارهای متفرق را به هم وصل کرده همگرایی ایجاد کرده و ارزش افزوده ایجاد کند و امیدواریم همه برادران و خواهران و مسئولان در این راه کمک کنند تا خدمتگذار این عرصه اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: معاون ، امور ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار