اردبیل/

بهره برداری از 14 هزار و 330 واحد مسکن مهر در استان اردبیل

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی 14 هزار و 330 واحد مسکن مهر امروز به صورت همزمان در استان اردبیل به بهره برداری رسید که برای احداث این واحدها هفت میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سید محمد پژمان در آیین بهره برداری از این واحدها در شهرک اندیشه اردبیل با اشاره به مشکلات متقاضیان واحدهای مسکن مهر گفت: افزایش قیمت ها مشکلاتی را برای صاحبان واحدهای مسکن مهر به وجود آورده که تلاش دولت برای کمک به رفع این مشکلات است.



وی با بیان اینکه استان اردبیل از استان هایی است که در بحث مسکن مهر با مشکلات کمی روبه رو می باشد، افزود: مشکل تامین نقدینگی و افزایش تسهیلات بانکی از جمله درخواست های متقاضیان مسکن مهر است که در این خصوص تلاش می کنیم همکاری بانک مرکزی را جلب کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تلاش می شود بخش عظیمی از واحدهای مسکن مهر امسال به بهره برداری رسیده و درصد اندکی نیز در سال آینده تکمیل و افتتاح می شود.

پژمان بیان کرد: تا شروع به کاردولت یازدهم از 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهردر حال اجرا تنها 50 درصد واحدها به بهره برداری رسیده و مابقی این واحدها نیمه کاره مانده بود.

وی همچنین گفت: برنامه جامع تامین مسکن برای اقتشار نیازمند جامعه در حال تدوین است و پس از به نتیجه رسیدن و پایان واگذاری واحدهای مسکن مهر اجرایی می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: هم اکنون تمام ظرفیت ها درگیر تکمیل و افتتاح واحدهای مسکن مهر است و اگر هزینه و اعتبارها برای طرح های دیگر مسکن هزینه شود ، طرح مسکن مهر که اعتبار کلانی برای آن صرف شده، نیمه کاره می ماند.

پژمان اضافه کرد: دولت عمده طرح های خود در زمینه مسکن را برای دهک های پایین جامعه معطوف کرده و در حال حاضر با نهادهای اجتماعی از جمله کمیته امداد ، بهزیستی و تامین اجتماعی در حال امضای تفاهم نامه می باشیم .

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.