ارومیه/

امنیت کامل در مرزهای آذربایجان غربی برقرار است

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: امنیت کامل در مناطق مرزی آذربایجان غربی برقرار است.

نادر قاضی‌‌‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار کرد: به دلیل نظارت مستمر و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امنیت کامل و همه‌جانبه در مرزهای آذربایجان غربی برقرار است.

وی وحدت و همدلی را یکی از علل آرامش فعلی دانست و گفت: اقوام، پیروان ادیان آسمانی و صاحبان‌ فکرهای مختلف زیر پرچم اسلام و ولایت فعالیت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری را در سایه اتحاد ملت امکان‌پذیر دانست و ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی با وجود اختلاف‌نظر و تفاوت در مرام‌ها و بینش‌ها در یک نقطه یعنی لزوم تبعیت از ولایت فقیه با یکدیگر اتفاق‌نظر دارند.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی همه دنیا مقابل کشور ما ایستاده بودند، افزود: با وجود اینکه رژیم بعثی عراق توسط قدرت‌های بزرگ دنیا حمایت مالی، تجهیزاتی و تامین نیروی انسانی می‌شد اما جوانان ما از این میدان نبرد فاتح بیرون آمدند.

قاضی‌پور ارتش، سپاه پاسداران و پدافند هوایی، زمینی و دریایی آن‌ها را مقتدر و توانمند به تجهیزات و علوم روز دانست و گفت: اما بالاتر از این‌ نیروها، بسیجیان دلاور، همیشه در صحنه و ولایتمدار هستند، که اجازه تعرض به خاک کشور را به دشمن نمی‌دهند.

وی با اظهار به اینکه هر نورسیده و گروهک تازه‌ تاسیس توان مقابله با ملت ما را ندارد، اظهار کرد: بالاتر از تجهیزات سخت‌افزاری و امکانات جنگ‌افزاری، نیروی اراده و ایمان ملت ما و روحیه استکبارستیزی آن‌هاست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه در صورت فرمان ولی امر مسلمین جهان اسلحه به دست می‌گیریم، خاطرنشان کرد: ما سرباز ولایت بوده، منتظر حکم و فرمان حکومتی رهبر هستیم/ش/ن.

برچسب ها: مرز ، ارومیه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.