پرکره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ابلاغیه دانشگاه آزاد درباره حجاب دانشجویان مغایر قانون است

مشاور عالی رئیس سابق دانشگاه آزاد گفت: ابلاغیه اخیر دانشگاه آزاد در خصوص حجاب مغایر با ماده 638 قانون مجازات است و جنبه قانونی ندارد.

محمدحسین پرکره مشاور عالی رئیس سابق دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ ضمن انتقاد از مصوبه اخیر مسئولان دانشگاه آزاد در خصوص حجاب گفت: برخی فکر می‌کنند با حرکت خلاف مسیر قانونی و دینی می‌توانند ژست روشنفکری بگیرند و برای خود پایگاه اجتماعی فراهم کنند.

وی ادامه داد: تئوری باز کردن درب‌های جهنم که مدت کوتاهی است در جامعه آغاز شده، یعنی ایجاد یک انحراف در مسیر سعادت مردم و جامعه اسلامی و بر خلاف تاکیدات اسلامی است.

این فعال دانشجویی اظهارداشت: ابلاغیه اخیر دانشگاه آزاد، توجه به شبکه‌های اجتماعی که مضرات آن برهمگان روشن است، گفتمان مردم را به زور نمی‌توان به بهشت فرستاد، برداشت‌های نادرست از اعتدال، تشویق  زنان برای حضور در محیط های اداری به جای حضور در کانون گرم خانواده، در تعارض با جکومت علوی است و  آگاهانه یا نا آگاهانه در راستای لیبرالیسم غربی و جدایی دین از سیاست تعریف می‌شود و هدفی غیر از تخریب "اخلاق اسلامی" را دنبال نمی‌کند.

پرکره در پایان خاطرنشان کرد: ابلاغیه اخیر دانشگاه آزاد مغایر با ماده 638 قانون مجازات اسلامی و فاقد اعتبار قانونی و براساس ماده 43 قانون مذکور تهیه این ابلاغیه جرم قانونی تلقی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.