اطلاعیه "شرکت رجا" در خصوص قطار تندروی پردیس مشهد – تهران به شماره 377

نصف بهای بلیت مسافران قطار مشهد-تهران مسترد می شود

شرکت مسافر بری رجا در خصوص گزارش منتشر شده در مورخ 93/04/07 پیرامون شکایت مسافرین قطار تندروی پردیس مشهد – تهران3، مواردی به شرح ذیل اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ضمن عذرخواهی از مسافرین گرامی قطار تندروی پردیس مشهد – تهران به شماره 377 مورخ 93/04/07 به استحضار می‌رساند این قطار با 6 موتور روشن از مشهد به سمت تهران اعزام شد که درطول مسیر و برای بررسی علت وجود دود در سالن 5 ماموران فنی قطار مجبور به باز کردن درب موتور از داخل واگون شدند که این امر باعث انتشار بوی گازوئیل و دود در داخل سالن شده به اعتراض مسافرین محترم را در پی داشت.

تهویه سالن مذکور نیز در مدار فعال بوده و دما در اوج گرما به 30 درجه سانتی‌گراد نرسیده است ولی نسبت به سایر سالنها عملکرد ضعیف‌تری داشت قطار یاد شده بدون توقف و تاخیر فنی و در ساعت 16:10 به تهران وارد شده است لذا این تاخیر قطار صرفا سیر و حرکتی بوده و نقص فنی خاصی در قطار که منجر به تاخیر شود نبوده است.

با این حال شرکت رجا ضمن عذرخواهی مجدد از مسافران این قطار علاوه بر تذکر کتبی به پیمانکار مربوط و خلع ید از بخشهایی از تعمیرات، اقداماتی را در جهت بهبود فرایندهای تعمیراتی از جمله متوقف کردن قطار برای انجام تعمیرات اساسی،تعویض قطعات معیوب،رفع ایرادات هر یک از واگنها طی روزهای آتی و تقویت تیم تعمیراتی پیمانکار مربوطه انجام داده است.

این شرکت همچنین 50 درصد بهای بلیت را به نشانه عذرخواهی به مسافران این قطار مسترد کرده است.

قطارهای تندروی پردیس مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات در طراحی داخلی، امکانات رفاهی و سیستم آلات ناقله بوده و از جمله قطارهایی هستند که بالاترین سرعت و سطح فن‌آوری اروپایی را در عرصه حمل و نقل ریلی کشور دارا می‌باشد.

امید است با رفع محدودیتها و بومی‌سازی خدمات فنی امکان ارائه هر چه بهتر خدمات به هموطنان گرامی بیش از پیش ممکن میسر شود.
در پایان لازم است از کلیه عوامل و دست اندرکاران آن بخش خبری در رسانه ملی که برای تهیه گزارش به ایستگاه راه‌آهن تهران مراجعه کرده و با برخورد ناشایسته همکاران ایستگاهی مواجه شدند عذرخواهی کنیم.

انتهای پیام /

برچسب ها: تهران ، مشهد ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار