پورکاظمی:

حکم وزنه برداران نوجوان مشخص است/مرجع قضایی برای افراد خارج از ورزش قهرمانی تصمیم‌گیری می‌کند

دبیر کل ستاد مبارزه با دوپینگ گفت: پرونده مربی خاطی جهت تصمیم‌گیری و اعلام رای نهایی به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

لطفعلی پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص حکم نهایی وزنه برداران نوجوان و مربی مربوطه گفت: به محض تکمیل شدن پرونده‌ها جلسه‌ای با حضور سجادی، رئیس نادو برگزار شد که طی آن کلیه اسناد و مدارک مربوط به این پرونده را مورد بررسی قرار دادیم و با توجه به رای محرومیت 2 ساله ای که از سوی فدراسیون بین المللی برای 4 نوجوان اعلام شده بود، پرونده آن‌ها مختومه اعلام شد.

دبیرکل ستاد مبارزه بادوپینگ اظهار کرد: اسناد و مدارک مربی مازندارانی وزنه بردارران نوجوان بعد از بررسی‌های لازم در حال ارسال به مدیر کل حقوقی و حراست وزارت ورزش و جوانان است و سپس به مراجع قضایی ارسال می شود تا رای نهایی از سوی آن‌ها اعلام گردد.

وی در خصوص علت دیر تشکیل شدن نشست نادو برای یررسی وضعیت وزنه بردارن گفت: به دلیل مصاحبه های متعددی که با وزنه برداران و مربی مازندارنی انجام می‌شد و جلسه‌های مختلفی که با وزنه بردارن و اولیاء آن‌ها، مسئولان باشگاه قائم شهر،‌ رضا زاده رئیس فدراسیون و حسین توکلی مربی تیم ملی نوجوانان برگزار کردیم ‌زمان زیادی برد و برای جمع آوری کامل مستندات زمان نیز نیاز داشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی پرونده مربی خاطی پس از بررسی نوع داروها و مکمل‌های غیر مجاز توسط مراجع قضایی و افراد کارشناس ستاد مبارزه با دوپینگ کشور تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار