نجات "نازنین کوچولو" از شکنجه گاه نامادری/از ضرب و شتم بی رحمانه تا سوختن با آب جوش

دختر بچه ای 6 ساله که به دست نامادری بی رحم آزار و اذیت شده بود، با نجات از شکنجه گاه خانگی به یکی از خوابگاه های بهزیستی مشهد، انتقال یافت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی تماس فرد ناشناسی با اورژانس شکنجه گاه دختر بچه ای 6 ساله به نام نازنین از سوی نامادری اش در منطقه توس مشهد اطلاع داده شد.
 
بلافاصله اکیپ سیار اورژانس اجتماعی همان روز برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.
 
مددکاران با حضور در منزل پدر 32 ساله نازنین کوچولو تحقیقات خود را آغاز کردند، نازنین از شدت ترس و وحشت به اتاق خودش پناه برده بود و جرات حضور در جمع را نداشت.
 
نامادری 22 ساله نازنین کوچولو به صراحت به ضرب و شتم دختر 6 ساله اعتراف کرد و به مددکاران بهزیستی گفت: نازنین از همسر اول شوهرم است و خودم نیز دو فرزند دارم، گاهی که نازنین شیطنت می کند، عصبانی می شوم و او را کتک می زنم.
 
پدر نازنین هم اظهار داشت: از همسر اولم به علت اینکه با هم تفاهم نداشتیم جدا شدم. نازنین ثمره ازدواج اول است و با خودم زندگی می کند، می‌دانم که وقتی سرکار هستم همسر دومم با بی‌رحمی دخترم را کتک می‌زند و بارها به او هشدار دادم که دست از کارهایش بر دارد اما بی فایده بوده و او همچنان دخترم را مورد آزار و شکنجه قرار می دهد.
 
حدود یک ساعت از حضور مددکاران و اکیپ اورژانس در منزل مرد جوان و دختر آسیب دیده گذشت تا اینکه زنگ خانه به صدا در آمد.
 
عموی نازنین کوچولو با دیدن مددکاران اظهار خوشحالی کرد و سپس آنان را به اتاق برادرزاده اش راهنمایی کرد. ترس و وحشت در چهره کودکانه نازنین سایه افکنده بود.
 
نازنین حتی از عمویش نیز ترس و وحشت داشت ، سر دخترک به طور نامتوازن تراشیده شده بود. چهره اش به دختران 6 ساله شباهتی نداشت. زخم  و خراش هایی که معلوم بود با ناخن و جسم تیز ایجاد شده بود چهره زیبایش را زشت کرده بود. لباس پاره‌اش و لب های خشک و بدن نحیفش نشان از سوء تغذیه دختر بود. کبودی و کوفتگی چشم چپش بیش از همه به چشم می‌آمد، اینطور به نظر می رسید که زیر مشت و لگد به این حال و روز افتاده است.
 
عموی نازنین کوچولو پشت سر دختر بچه 6 ساله را با دست نشان داد، تا دستش را به سر دخترک زد آه و ناله ای از سوی نازنین بلند شد.

عموی جوان نازنین گفت: ببینید این زن بی رحم چه حال و اوضاعی برای دختر برادرم به وجود آورده است. آنقدر محکم کتکش زده که پشت سرش ورم کرده است.
 
عموی نازنین سمت چپ بدن دختر را نیز نشان داد که آثار سوختگی با آب جوش بر روی بدنش مشهود بود. در حالی که از این وضعیت شاکی بود گفت: تا حرفی میزنم به من می گویند در این مسئله دخالت نکن. اما دلم برای نازنین می سوزد، خواهش می کنم فریادرس نازنین باشید. او به کمک شما نیاز دارد. اگر می توانستم و قانون به من این اجازه را می داد حتما او را از این خانه نجات می دادم.
 
عموی نازنین ادامه داد: بارها با زن برادرم صحبت کردم که دست از این رفتار وحشیانه بردارد اما بی فایده  بود. او بیمار روحی روانی است و فقط این دختر را کتک می زند و دو دختر خودش را در آرامش و آسایش کامل نگهداری می کند.  
 
نازنین از ترس غریبه ها به گوشه اتاق پناه برد، غریبه هایی که آمده بودند تا پناهگاهی برای او باشند، با این حال با همان لحن کودکانه اش گفت: مادرم مرا یکسره با کمربند و سایر اجسام سخت کتک می زند، گاهی مرا در سرویس بهداشتی زندانی می کند و با کوچکترین اشتباهی سرم را به زمین می کوبد.
 
با توجه به شواهد موجود مشکل روحی و روانی مادر بررسی شد، اما سلامت جسمی و روحی زن جوان فرضیه ی مشکل روحی و روانی‌اش را رد کرد.
 
تحقیقات از این مادر کودک آزار همچنان ادامه دارد و در حال حاضر پس از بررسی ها با هماهنگی قاضی کشیک صلاحیت نداشتن والدین نازنین برای نگهداری از او محرز شد.
 
گفتنی است، دختر 6 ساله تا تعیین و تکلیف نهایی به یکی از خوابگاه  های بهزیستی مشهد منتقل شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
ایشالله خدا لعنت کنه این نامادری بی رحم وپدر بی احساس واحمقش را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
هم مادر اشتباه کرده هم پدر.شما که یک دختر شش ساله دارین چرا تلاق کرفتین قلب کودکان خیلی ضعیفه می ذاشتین نازنین بزرگ تر شه...اصلا تلاق چرا؟ مگه هر چی میشه باید تلاق گرفت؟!بعدم این پدر انقدر سنگدل بوده که فقط از زنش خواهش کرده
Iran (Islamic Republic of)
مژگان
۰۸:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
چرا ماجرا را به مادر اصلی نمی گویند که بیاد و جگر گوشه اش را نجات بده؟ شاید به حکم دادگاه مجبور شده حضانت فرزند را بده به پدر؟ بهزیستی که مادر نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
دیانا
۲۲:۱۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۳
خدالعنتت کنه.خاک توسرهمچین پدری که لیاقت این بچه رونداره.نمیتونه جلوی زن دیوونشوبگیره تف به توبی غیرت،زن ذلیل!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۶:۴۶ ۱۲ تير ۱۳۹۳
خدا لعنتشون کنه

اگر صلاح باشه ما حاضر به قبول سرپرستی وی هستیم
گرچه عموی جوانش نیز هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۲ تير ۱۳۹۳
چرا عموش واقعا برای نجاتش کاری نکرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۲ تير ۱۳۹۳
خدا لعنتش کند
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۳:۲۳ ۱۲ تير ۱۳۹۳
لعنت خدا بر پدر مادر این بچه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 1000
۱۳:۱۹ ۱۲ تير ۱۳۹۳
همين همين ههههههههمييين دست قاضي كشك درد نكنه كه توي يك كشور اسلامي چنين حكم سختي را داد مرحبا صدآفرين والله تو كشور بي ديني مثل آمريكا پدر و مادر واقعي اگه چنين رفتار وحشيانه اي باشن حبس و بچه را ازش ميگيرن و تو ايران فقط بچه را گرفتن تف به پدر اين كودك تف تف تف
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۹ ۱۲ تير ۱۳۹۳
ای وای براین نامادر روزی تاوان گناهش را خواهدداد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۷ ۱۲ تير ۱۳۹۳
به خدا قسم بغض گلویم را گرفته نمیدونم چه بگه خدا تا ابد الدهر لعنت کنه امثال این زن بی رحم و سنگ دل و پدر بی غیرت دختر مظلوم را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۲ تير ۱۳۹۳
السّلام علیک أیّها الإمام الغریب یا علیّ بن موسی الرّضا
بر امام رئوف رحیم و اعوان و انصار ایشان به ویژه مسئولین و اعضای زحمت کش اورژانس درود و سلام و خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۱۵ ۱۲ تير ۱۳۹۳
چرا ؟ چرا؟ چرا؟ پدر ی که دختر شش ساله داری، چگونه ممکن است کسی کودک شما را این گونه کتک بزند وشما فقط از او خواهش کنی دخترت را نزند؟ پس حس پدری ات کجاست؟ آیا شما نباید با جانت از دخترت دفاع میکردی؟ به نظر من جرم شما بسیار بیش تر از نامادری اوست وباید شدیدا مجازات شوی. مادر واقعی این دختر چرا از او حمایت نکرده است؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۲ تير ۱۳۹۳
خدا لعنتت کنه که اشک هممونو در آوردی
Iran (Islamic Republic of)
FARNAZ
۰۲:۱۶ ۱۲ تير ۱۳۹۳
خدالعنت این مادربی رحم.ایشالله مادره بمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۲ تير ۱۳۹۳
چه جوری دلش میومد خدانشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۱ تير ۱۳۹۳
خدا بکشد همچین آدمی را باید همان اول با این زن همان رفتار را کرد چنان بزنی که له شود
-
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۱ تير ۱۳۹۳
خدا لعنت کنه همچین آدمای بی رحمی را .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۱ تير ۱۳۹۳
خدا لعنتت کند
آخرین اخبار