گوردون داف:

"داعش" زمینه‌ساز نبرد آرماگدون است

یک مفسر سیاسی در مقاله‌ای نوشت حمایت مستم رئیس جمهور امریکا از شبه‌نظامیان تکفیری در عراق، زمینه را برای نبرد آرماگدون (جنگ سرنوشت) فراهم می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پاپگاه خبری شبکه پرس تی وی، یک مفسر سیاسی در مقاله‌ای در پایگاه اینترنتی پرس تی‌وی نوشت حمایت مستمر "باراک اوباما"، رئیس جمهور امریکا از شبه‌نظامیان تکفیری در عراق، زمینه را برای نبرد آرماگدون (جنگ سرنوشت) فراهم می‌کند.

"گوردون داف "در این مقاله تاکید کرد: "آنچه اوباما انجام می‌دهد کاملا احمقانه است. آیا احتمال دارد وی وارد راهبردی شده باشد که جدول زمانی "آرماگدون" را ارائه می‌کند در حالی که هنوز می‌توان جلوی آن را گرفت؟"

اظهارات این تحلیل‌گر سیاسی در واقع به تعلیم و آموزشی اشاره دارد که گفته می‌شود واشنگتن به تروریست‌های گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) که هم‌اکنون در عراق فعالیت می‌کنند ارائه می‌دهد.

داف افزود امریکا تحت پوشش نیروهای ویژه‌ای که برای مقابله با تروریسم به عراق فرستاده است در حال ارائه آموزش‌های نظامی به شبه‌نظامیان داعش است.

این مفسر سیاسی تصریح کرد: "این مبارزان در واقع کادر رهبری برای گسترش داعش هستند که برای کار با تسلیحات امریکایی آموزش دیده‌اند و قادرند بالگردها و تانک‌ها را هدایت کنند و از توپخانه سنگینی که در اختیار داعش قرار دارد و همچنین سایر تسلیحاتی که در اختیار این گروه قرار می‌گیرد و برخی از آنان در قالب محموله‌های مخفیانه از افغانستان ارسال می‌شود استفاده کنند."

وی افزود بودجه ۵۰۰ میلیون دلاری که اوباما اخیرا درخواست کرد برای آموزش داعش در حمله به عراق صرف شده است.

داف در ادامه این مقاله تاکید کرد: "امریکا به سوی اشتباه بزرگی پیش می‌رود که نه روسیه و چین می‌توانند آن را درست کنند و نه هیچ‌کس دیگری."

اخیرا فاش شد شبه‌نظامیان داعش در سال ۲۰۱۲ توسط مدرسان امریکایی که در یک پایگاه مخفی در اردن فعالیت می‌کردند، آموزش دیدند.

عراق در حال حاضر موجی از خشونت‌ها را شاهد است که در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

نیروهای مسلح عراق در چند روز گذشته با تروریست‌های داعش که بخش‌هایی از این کشور را تصرف کرده و از تشکیل به اصطلاح خلافت اسلامی در عراق خبر داده‌اند، به شدت درگیر شده‌اند.

روحانیون برجسته مسلمان نیز جنایات داعش را محکوم کرده‌اند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iraq
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
درود بر اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
داعش زاده توهم صهیونیسم برای تفرقه بین مسلمانان هست ولی پشت پرده این قضیه سوق دادن کشورهای منطقه بسوی پذیرش مشروعیت حکومت کشور کردستان ازاد و ایجاد پایگاهی محکم برای جنگ اخرالزمانی و مسلط کردن کردستان بر منطقه هست.چیزی که کردها نمیدونن اینه که الت دست قدرتهای بزرگ خواهند شد نه زاندارم منطقه
آخرین اخبار