فرافکنی حامیان آمریکایی گروهک منافقین در آستانه مذاکرات وین

"رودی جولیانی" شهردار سابق نیویورک و "هاوارد دین" رهبر سابق حزب دموکرات آمریکا از حامیان پروپاقرض منافقین در گزارشی در آستانه مذاکرات هسته‌ای ایران در وین به فرافکنی و جوسازی علیه ایران پرداختند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه لوموند، "رودی جولیانی" و "هاوارد دین" حامیان فرقه رجوی در گزارشی در روزنامه لوموند مدعی شدند: "اجازه دادن به ایران برای ایفای نقش کلیدی در بحران کنونی عراق اشتباهی بزرگ خواهد بود به ویژه آنکه در روزهای مذاکره در مورد پیش نویس نهایی توافق نامه هسته‌ای ایران صداقت ایران بیش از هر زمان دیگری بحث برانگیز است."

این دو همچنین با استناد به ادعای بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد در اواسط ماه مارس که اعلام کرد حسن روحانی رییس جمهور میانه رو جدید ایران، به تعهدات انتخاباتی خود مبنی بر بهبود اوضاع حقوق بشر در ایران عمل نکرده، اشاره کردند.

آنها با حمایت از سنگ‌اندازی فرانسه در مذاکرات ژنو و توسل مجدد به شعارهای حقوق بشری خود مدعی شدند: "در طول مذاکرات هسته ای ایران در ژنو، فرانسه نشان داد اروپا و آمریکا با جدیت به خرج دادن هیچ چیزی را از دست نخواهند داد. اما پیشنهاد سازش به ایران، تنها گسترش تهدید امنیتی اروپا و آمریکا است. بنابراین ما باید در مورد حقوق بشر ایران سرسخت باشیم."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار