تعویض لباس كلاه قرمزی و دوستانش با یكدیگر همراه با تغییر رفتارشان!!

مجموعه "كلاه قرمزی" در پنج آیتم جذاب، جمعه 13 تیر به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، گلچین مجموعه «كلاه قرمزی» كه روزهای جمعه ساعت 11 به روی آنتن شبكه دو می رفت، در ایام ماه مبارك رمضان و تغییر ساعت در جدول پخش برنامه های شبكه، از جمعه 13 تیر ساعت 10 صبح پخش می‌شود.

مجموعه كلاه قرمزی 13 تیر، پنج آیتم دارد كه بدین شرح است. در آیتم اول، فامیل دور با تكه پارچه های مبل برای خودش لباس می دوزد و هنرنمایی خود را به سایر دوستانش نشان می‌دهد.

آیتم دوم این مجموعه جذاب درخصوص صحبتهای آقای مجری پیرامون آداب و رسوم و بایدها و نبایدهایی است كه بچه ها در زمان حضور مهمان باید رعایت كنند. در آیتم سوم خواهیم دید كلاه قرمزی بیرون از منزل ساندویج خورده و همین امر باعث شده حالش بد شود. توصیه های آقای مجری در این قسمت به او و سایر بچه ها درباره به حداقل رساندن خوردن غذاهای بیرون بالأخص غذاهای فست فودی بسیار جالب است.

آیتم چهارم این مجموعه به بیان خاطرات آقای مجری از رفتن به استودیوم ورزشی می گذرد و در آیتم پنجم و پایانی خواهیم دید كلاه قرمزی و دوستانش لباسهای خود را با هم عوض می كنند و همین امر منجر به بروز تغییر رفتار آنها می‌شود.

«كلاه قرمزی» مجموعه نام آشنایی است كه سالیان سال است مهمان خانه مخاطبان است و گروه كودك و خردسال این شبكه، هرسال با تنوعی جدید در این مجموعه به جذابیت آن افزوده اند. این مجموعه تا اتمام ماه مبارك رمضان، جمعه ها ساعت 10 صبح به روی آنتن شبكه دو می‌رود.


انتهای پیام/ اس
   
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار