راه در هفته ای که گذشت:

تلاش برای ایجاد آسمان باز در "مناطق آزاد"/تحريم سوختگيری "ايران‌اير" در اروپا همچنان به قوت خود باقيست

خوددرای فرودگاه های اروپایی از تحویل سوخت به ایران ایر و معرفی کردن آسماهای مناطق آزاد به عنوان آسمان باز از جمله مهم ترین عناوین خبری این هفته به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران حوزه راه در این هفته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله گله مند شدن مسافران راه آهن از پر دودشدن واگن ها ،کاهش قیمت پرواز تهران کیش به 30 هزار تومان بود.
براساس این گزارش معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که مشکل تامین سوخت به هواپیماهای ایرانی در برخی فرودگاه‌های اروپایی همچنان پابرجاست، گفت: در حال حاضر محدودیت سوخت‌گیری در ۹ نقطه اروپایی وجود دارد.


در یک اقدام کم سابقه از سوی بعضی از آژانس های مسافرتی در جزیره کیش و تهران نرخ بلیط پرواز به کیش از 230 هزارتومان به علت کاهش بی سابقه مسافر به 30 هزارتومان رسیده است ولی در پرواز بالعکس نوبت جبران رسیده و مابه ازا آن از مسافران دریافت می شود.


مسافران قطار 377 مشهد _تهران روز گذشته به دلیل پر شدن دود در واگن‌ها بسیار ناراضی و دچار حالت تهوع شدند.


مشکل تامین سوخت به هواپیماهای ایرانی در برخی فرودگاه‌های اروپایی همچنان پابرجاست و در حال حاضر محدودیت سوخت‌گیری در ۹ نقطه اروپایی وجود دارد.

پس از پيگيری باشگاه خبرنگاران ،

فرودگاه هاي اروپايي هنوز از تحويل سوخت به "ايران اير" خودداري مي كنند.

ترکان خبر داد:

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد گفت: در تلاشیم تا فرودگاه‌های مناطق آزاد که قابلیت هوانوردی خوبی دارند را به عنوان آسمان باز معرفی کنیم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار