تشریح برنامه های مسیرهای گردشگری رمضان 93؛

تعریف 9 مسیر گردشگری برای روزه داران تهرانی/در برنامه های شبانه افطار تا سحر سفر به قم هم تعبیه شده است

قائم مقام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با بیان اینکه گردشگری رمضان با رویکرد مذهبی و بازدید از بقاع متبرکه یا امامزاده ها طراحی شده، گفت: با همکاری 20 آژانس گردشگری ، 9 مسیر گردشگری تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمیدرضا بتو قائم مقام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی گفت: در برنامه های رمضان 93 ، پنج مسیر گردشگری تعریف شده است که مقصد انتهایی چهار مسیر برج میلاد و یک مسیر نیز زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) است.
 
بتو اظهار کرد: این مسیرها شامل بازدید از بقاع متبرکه امامزاده یحیی (ع)، امامزاده زین علی(ع)، امامزاده صالح (ع)، امامزاده داوود(ع) ، زیارت حضرت عبدالعطیم(ع) و مناطق تاریخی همچون سرای کاظمی ، حمام نواب ، مسجد و مدرسه معمارباشی ، باغ موزه هنر ایرانی ، میدان امام خمینی(ره) ، سر در باغ ملی ، گذر سی تیر و برج آزادی و برج میلاد است.

قائم مقام سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود:برنامه های شبانه افطار تا سحر نیز در چهار مسیر تعریف شده است که شامل زبارت حضرت معصومه (س) در قم ، مسجد جمکران ، زیارت امامزاده زین العلی زین علی(ع)، زیارت امامزاده پنج تن ، امامزاده قاسم (ع) و بازدید از پارک مینیاتور ، سورتمه تهران ، باغ موزه قصر ، پارک آب و آتش، دریاچه شهدای خلیج فارس می باشد.

وی با اشاره به اینکه آموزش مهدویت و انتظار نیز در برنامه های آموزشی در مسیرهای گردشگری گنجانده شده است ، گفت: شهرداری تلاش کرده است با حداقل قیمت بین 18 هزار تومان تا 30 هزارتومان تورهای گردشگری رمضان را برای استفاده عموم مهیا کند .

وی تاکید کرد: علاوه بر تهیه افطار ساده ، وسیله حمل و نقل عمومی ،بیمه ، لیدر تور را نیز برای شهروندان تهرانی مهیا کرده است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: برنامه ، تشریح ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار