در آستانه مراسم خاکسپاری نوجوان فلسطینی که به دست شهرک نشینان صهیونیست به شهادت رسید، پلیس اسرائیل در شرق بیت المقدس به حال آماده باش درآمد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، در آستانه مراسم خاکسپاری نوجوان فلسطینی که به دست شهرک نشینان صهیونیست به شهادت رسید، پلیس اسرائیل در شرق بیت المقدس به حال آماده باش درآمد.

قرار است "محمد ابوالخضیر" نوجوان 16 ساله ای که ربوده و جسد وی روز چهارشنبه پیدا شد پس از مراسم نماز جمعه در منطقه شعفاط در شرق بیت المقدس به خاک سپرده شود و این در حالی است که تنش ها به دنبال دو روز خشونت های پیاپی رو به افزایش گذاشته است.

پلیس اسرائیل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد هزاران نیروی پلیس به منظور حفظ امنیت بامداد جمعه در شرق بیت المقدس مستقر شدند.

در حالی که قرار است دهها هزار نمازگزار برای شرکت در نخستین مراسم نماز جمعه ماه مبارک رمضان وارد مسجدالاقصی شوند میکی رزنفلد سخنگوی پلیس اسرائیل در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد فرماندهان پلیس تصمیم گرفته اند ورود مردان زیر پنجاه سال را به مسجد الاقصی محدود کنند.

پس از مراسم نماز جمعه، قرار است مراسم خاکسپاری ابو الخضیر در منطقه شعفاط برگزار شود.
بسیاری بر این باورند این نوجوان فلسطینی به تلافی ربوده و کشته شدن سه نوجوان اسرائیلی در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسیده است.

اجساد این سه نوجوان دوشنبه هفته گذشته پیدا شد.

این در حالی است که پلیس اسرائیل اعلام کرده است انگیزه کشته شدن ابوخضیر همچنان نامعلوم است.

فلسطینیان روز پنجشنبه در منطقه شعفاط و دیگر مناطق شرق بیت المقدس برای دومین روز پیاپی با پلیس اسرائیل درگیر شدند و به سوی پلیس سنگ و مواد آتش زا پرتاب کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار