"آویگدور ليبرمن": در آينده به جای صدها موشک هزاران موشک از غزه به اسرائيل شليک خواهد شد

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی جمعه با اذعان تلویحی به شکست سامانه ضد موشکی موسوم به گنبد آهنین اعلام کرد اگر تل‌آویو برای غزه هم اکنون چاره اندیشی نکند در آینده به جای صدها موشک ، هزاران موشک غزه به اسرائیل شلیک خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبری فلسطین الیوم؛  "آویگدور لیبرمن" به هنگام دیدار از شهرک سدیروت گفت :«‌ رویکرد دولت که آرامش در مقابل آرامش است رویکرد خطرناکی است. پس از آنکه آنها سه جوان را ربودند و کشتند و پس از گذشت دو هفته از اصابت موشکها ، عاقلانه نیست که رویکرد ما آرامش در مقابل آرامش باشد.»
وی تصریح کرد « به جای آنکه برای مشکل غزه چاره اندیشی کنیم آن را هر بار به تعویق می اندازیم. رویارویی ما با غزه اگر اکنون رخ ندهد در آینده رخ خواهد داد اما در آن زمان با سرو صدای بیشتری همراه خواهد بود. اکنون باید پیش از هر چیزی زیرساختهای تروریسم و کارگاههای ساخت موشک که اکنون به منطقه نتانیاهو نیز می رسد نابود کنیم.»
لیبرمن گفت :« ما با آتش بس مخالفیم زیرا اگر چاره اندیشی برای مشکل غزه را به تعویق بیاندازیم به وضعی خواهیم رسید که نه صدها بلکه هزاران موشک به سوی ما شلیک خواهد شد . ما نمی پذیریم که حماس بر روند حوادث حاکم باشد و به ما تحمیل کند که چه زمانی منطقه را ناآرام ود چه زمانی آرام کند.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار