خبرنگار سی‌ان‌ان در حمله سربازان صهیونیست به مراسم تشییع جنازه نوجوان فلسطینی زخمی شد

"بن ودمن" خبرنگار شبکه سی‌ان‌ان آمریکا، امروز در جریان پوشش خبری تشییع جنازه نوجوان فلسطینی، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله پلاستیکی سربازان صهیونیست قرار گرفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه ان‌بی‌سی نیوز؛ سربازان صهیونیست در حمله به مراسم تشییع جنازه نوجوان فلسطینی در شمال بیت‌المقدس، "بن ودمن" خبرنگار شبکه سی‌ان‌ان را با شلیک گلوله پلاستیکی از ناحیه سر مصدوم کردند.
 
گلوله‌های پلاستیکی در حقیقت هسته آهنی و روکش پلاستیکی دارند و در صورت برخورد با نقاط حساس بدن می‌توانند صدمات جدی به سلامتی شخص مورد هدف وارد کنند.
 
درگیری بین فلسطینیان و نظامیان صهیونیست از روز چهارشنبه شدت یافته است، از زمانی که شهرک نشینان اسرائیلی «محمد ابوخضیر» نوجوان 17 ساله فلسطینی را ربوده و به طرز وحشیانه‌ای به شهادت رساندند.
 
مسئولین صهیونیستی بعد از ظهر امروز سرانجام پس از وقفه‌های چند ساعته پیکر بی‌جان گمحمد ابوخضیر" را تحویل خانواده‌اش دادند.همچنین از صبح امروز مردم مقابل خانه این شهید در اردوگاه "شعفاط" تجمع کرده و پس از رسیدن پیکر شهید در حالی که شعار «بالروح بالدم نفدیک یا شهید» سر می‌دادند، جنازه وی را تشییع کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار