اسفنانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

برخورد قاطع و بدون ملاحظه قوه قضاییه با بدهکاران دانه درشت بانکی

عضو کمیسیون حقوقی مجلس نهم با اشاره به مبارزه با دانه‌ درشت‌های بانکی گفت: برخورد قاطع با بدهکارانی که از بیت‌المال سهم می‌برند، اما کوچکترین بهره‌ای به کشور نمی‌رسانند، خواست اصلی مردم جامعه است.

"محمد علی اسفنانی"  عضو کمیسیون حقوقی مجلس، در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تلاش جدی دستگاه قضا در مبارزه با دانه درشت‌های بانکی اظهار داشت: با توجه به اینکه نام 575 بدهکار دانه درشت بانکی به قوه قضاییه اعلام شده، این قوه بدون هیچ ملاحظه‌ای با این متهمین برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی جامعه و معیشت مردم در تنگنا قرار دارد تصریح کرد: برخورد قاطع با بدهکارانی که از بیت‌المال سهم می‌برند، اما کوچکترین بهره‌ای به کشور نمی‌رسانند، خواست اصلی مردم جامعه است.

اسفنانی افزود: قوه قضاییه با نهایت بی‌طرفی و عدالت محوری پیگیر پرونده بدهکاران دانه درشت است و این موضوع اعتماد عمومی جامعه به دستگاه قضا را افزایش می‌دهد، چرا که قوه قضایه مرجع دادخواهی مردم است.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس نهم در پایان با اشاره به اینکه برخورد با بدهکاران دانه درشت حائز اهمیت بسیاری است، خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده دانه‌ درشت‌های بانکی آثار و تبعات مطلوبی از حیت تنبیهی و تنبهی در داخل کشور و نقش بازدارندگی در عرصه‌های بین‌المللی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار