رجبی:‌ آرژانتین از سد هلند هم می‌گذرد / برزیل و آرژانتین 2 فینالیست

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: شرایط آب و هوایی و تجربه تیم می‌تواند به فینالیست شدن آرژانتین و برزیل کمک کند.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: جام جهانی 2014 تا اینجا جام خوب و پرگلی بود. هر چقدر که آمار گل در جام بالا باشد مخاطبان بیشتری به خود جذب می‌کند.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: اگر در این مرحله آلمان و برزیل به هم نمی‌خوردند در فینال شاهد بازی 2 تیم بودیم و قهرمان از بین این دو مشخص می‌شد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی که وجود دارد در دیدار آرژانتین – هلند شرایط به نفع آرژانتین است. فکر می‌کنم آرژانتین می‌تواند از سد هلند نیز بگذرد و یکی از تیم‌های فینالیست شود.

رجبی تصریح کرد: نبود نیمار ضربه بزرگی به برزیل زد و جای خالی‌اش در تیم تاثیرگذار است اما برزیل می‌تواند جایگزینی برای این بازیکن داشته باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: تیم ملی برزیل 5 تیم ملی یک شکل دارد پس برای این مرحله که مهاجم خود را از دست داده است حتما جایگزینی دیگر خواهد داشت.

وی اضافه کرد: برزیل در بازی‌های بعدی خود با تغییر تاکتیک وارد زمین می‌شود و فعالیت تاکتیکی بیشتری در خط حمله ایجاد می‌کند.

کارشناس فوتبال اشاره کرد: شگفتی‌های این جام که کاستاریکا و بلژیک بودند با اقتدار به این مرحله رسیدند و پدیده‌های این جام محسوب می‌شوند.

رجبی در خصوص عملکرد تیم آرژانتین گفت: آرژانتین امسال سیاست به خرج داد و با روش 5-3-2 بازی می‌کند که این روش فضای خوبی را برای مهاجمان در نوک حمله ایجاد می‌کند.

وی افزود: تیم ملی آرژانتین امسال خیلی هم قانع است و اکثر بازی‌های خود را با اختلاف یک گل پیروز شده است و با روش ناپلئونی بالا می‌آید.

کارشناس فوتبال افزود: بلژیکی که در مقابل آمریکا خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های زیادی داشت و در مقابل آرژانتین متوقف شد.

رجبی اضافه کرد:‌ آرژانتین بازی را خیلی خوب مدیریت کرد طوری که بلژیک نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی در رابطه با بازی هلند – کاستاریکا گفت:‌ هلند در بازی دیشب خیلی خوش شانس بود که بسیاری از گل‌های کاستاریکا گل نشد.

رجبی ادامه داد: کاستاریکا خیلی سخت کوش بود اما تجربه هلند به آنها اجازه گلزنی نداد.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد:‌ بازی هلند – کاستاریکا 120 دقیقه از لحاظ فنی خوبی بود و تا پایان وقت اضافه از هیجان برخوردار بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازی ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار