بازدید مدیران ستادی "طرح تحول نظام سلامت" از روند اجرای طرح در مراکز تابعه در ماه مبارک رمضان

ستاد طرح تحول نظام سلامت معاونت درمان در ماه مبارک رمضان ضمن بازدید از روند اجرای طرح در مراکز تابعه دانشگاه ها، رضایتمندی شهروندان را جویا شدند.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، سالاری سرپرست اداره نظارت و بازرسی و دبیر ستاد تحول سلامت معاونت درمان با اشاره به آغاز بازدیدها از تمامی مراکز و بیمارستانهای تابعه دانشگاه های علوم پزشکی در این خصوص گفت: با آغاز ماه رمضان شش گروه نظارتی متشکل از مدیران ستادی حوزه درمان دانشگاه به همراه کارشناسان خبره ستادی، روزانه شش مرکز درمانی تابعه دانشگاه  را مورد بازدید قرار می دهند و روند اجرای طرح تحول سلامت را در این مراکز بررسی کرده و رضایتمندی بیماران و همراهان آنان را جویا می شوند.

وی با اشاره به این که اولین بازدید این گروه از بیمارستان لقمان تهران صورت گرفت، گفت: ارزیابی از فعالیت های صورت گرفته در این بیمارستان در راستای اجرای طرح تحول سلامت مثبت بوده است.

دبیر ستاد تحول سلامت معاونت درمان در سخنان خود خواستار تلاش بیشتر مسوولان مراکز در برطرف کردن اندک نواقص موجود در روند اجرای طرح شد و از همکاران مراکز تابعه خواست مشکلات HIS و مشکلات بیمه ای موجود در ارتباط با طرح تحول سلامت را در اسرع وقت به معاونت درمان اعلام کنند.

همچنین مدیران ستادی طرح تحول نظام سلامت معاونت درمان دانشگاه از روند اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان لقمان حکیم بازدید کردند.

در این بازدید، سالاری سرپرست اداره نظارت و بازرسی و دبیر ستاد تحول نظام سلامت معاونت درمان به همراه سیدصالحی مسوول واحد مددکاری در راستای نظارت بر اجرای بهینه برنامه های طرح تحول نظام سلامت در مراکز تابعه دانشگاه، از بیمارستان لقمان بعنوان یکی از مراکز مجری طرح تحول سلامت دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

در بازدید مذکور که دکتر بحرینی مدیر بیمارستان، مترون و مسوول فناوری اطلاعات بیمارستان نیز حضور داشتند، سالاری و سید صالحی ضمن مراجعه به واحد ترخیص و پذیرش و بررسی پرونده ها و صورتحساب های مالی برخی از بیماران مشمول طرح از نزدیک در جریان نحوه اجرای برنامه های طرح تحول قرار گرفتند.

در پایان این بازدید مدیران ستادی طرح، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مسوولان و کارکنان، از روند اجرای طرح در بیمارستان لقمان ابراز رضایت کردند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار