جنگ روانی سوخته ضدایرانی جدید صهیونیستها

ادعای وزیر جاسوسی رژیم صهیونیستی: موشک‌های ساخت ایران از غزه به سمت اسرائیل شلیک می‌شوند!

وزیر جاسوسی رژیم صهیونیستی برای را‌ه‌اندازی جنگ روانی جدیدی علیه ایران، مدعی شد موشک‌های ساخت ایران از غزه به سمت اسرائیل شلیک می‌شوند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان ؛ "یوال اشتاینیتز" در گفتگو با این شبکه تلویزیونی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حمله زمینی اسرائیل به غزه گفت: دولت اسرائیل ربودن و کشتن سه نوجوان اسرائیلی و نیز کشته شدن یک پسر عرب فلسطینی در بیت المقدس را محکوم می‌کند. 

وی افزود: ممکن است(عملیات زمینی) در غزه ضرورت پیدا کند. نه سال پیش ما از غزه عقب نشینی کردیم. ما غزه را تحویل مقامات فلسطینی دادیم. محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تعهد علنی داد که وقتی اسرائیلی ها از غزه عقب نشینی کنند هیچ خصومت، ترور و موشکی از غزه به اسرائیل نخواهد رفت. ما غزه را ترک کردیم و همه شهرک های یهودی را برچیدیم اما از آن زمان به بعد یازده هزار و هشتصد موشک از غزه به اسرائیل شلیک شدند. 

وی مدعی شد: در هفته گذشته بیش از 300 موشک که عمدتا ساخت ایران بودند از غزه به سمت اسرائیل شلیک شدند.

وزیر جاسوسی رژیم صهیونیستی مدعی شد: تنها علت محاصره غزه بدست اسرائیل این است که به اصول غیرنظامی کردن این منطقه عمل نمی‌شود. حفظ دمکراسی به سبک غربی در میانه خاورمیانه کار آسانی نیست. ما می خواهیم همزیستی مسالمت آمیز با همسایگان عرب و فلسطینی داشته باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار