افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حساب باشگاه استقلال مسدود نیست/ دفتر باشگاه به کمپ مرحوم حجازی منتقل نمی‌شود

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت ملی‌پوشان این تیم گفت: اعضای هیأت مدیره به افشارزاده تاکید کردند که با ملی‌پوشان مذاکره و تعامل کند.

رضا افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اعضای هیأت مدیره به افشارزاده تاکید کردند که با ملی‌پوشان مذاکره و تعامل کند بر این اساس مدیرعامل استقلال نتیجه مذاکرات با ملی‌پوشان را باید به استحضار هیأت مدیره برساند.

وی درباره شایعه پیشنهاد 3 میلیاردی تیموریان برای تمدید قراردادش با استقلال عنوان کرد: برادر تیموریان این موضوع را تکذیب کرده است، افشارزاده هم مطرح کرده که بحث مالی با تیموریان نداشته است.

افجه‌ای بیان کرد: با مشخص شدن تکلیف چهار ملی‌پوش و جذب یک سهمیه لیگ برتری تیم استقلال بسته می‌شود، به هر حال اگر چهار ملی‌پوش در تیم استقلال بمانند آن وقت یک سهمیه لیگ برتری را نمی‌توانیم جذب کنیم چراکه مجموع بازیکنان بزرگسال 19 نفر می‌شود که با قانون سازمان لیگ برتر مغایرت دارد.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص شایعه مسدود بودن حساب باشگاه استقلال گفت: این موضوع صحت ندارد، یک مشکل کوچک در حساب باشگاه وجود داشت که برطرف شد و هم اکنون حساب باشگاه باز و فعال است.

افجه‌ای در خصوص پرداخت 800 میلیون از سوی اسپانسر باشگاه تصریح کرد: من از جزئیات مبلغ واریز شده به حساب باشگاه اطلاعی ندارم اما قرار شده اسپانسر تا شروع لیگ مبالغی که تعهد کرده را پرداخت کند. در مجموع مشکل مالی نداریم.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره شایعه پرداخت 2 میلیارد تومان به هر یک از ملی‌پوشان این تیم گفت: ما مبلغ خاصی را برای تمدید قرارداد ملی‌پوشان در نظر نگرفته‌ایم. همچنین اگر ما بخواهیم به هر یک از ملی‌پوشان 2 میلیارد تومان بدهیم آن وقت از سقف بودجه 15 میلیاردی بیشتر می‌شود که ما قصد نداریم با این کار قانون را خدشه دار کنیم.

افجه‌ای عنوان کرد: به هر حال تاج رئیس سازمان لیگ برتر توصیه کرد که از طریق درآمدزایی می‌توانیم سقف بودجه‌مان را افزایش دهیم.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره نتیجه جلسه هیأت مدیره استقلال گفت: اکثر زمان جلسه به مصوبات نیمه کاره دفعات قبل سپری شد. یک ساعت هم در مورد خصوصی‌سازی و روندی که مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داده بود بحث شده، به هر حال ما باید به سمتی برویم که واگذاری باشگاه به بخش خصوصی تا پایان سال صورت بگیرد.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص احداث دفتر باشگاه در کمپ مرحوم حجازی گفت: کمپ در حال بازسازی است اما دفتر باشگاه به انجا نمی‌رود.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار