برگزاری تظاهرات در نيويورک در همبستگی با مردم غزه

تظاهراتی با جمعیت انبوه در نیویورک برای اعلام همبستگی با غزه برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه المیادین در خبری از برگزاری تظاهراتی با جمعیت انبوه در نیویورک برای اعلام همبستگی با غزه خبر داد.
یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفت : امروز ما به اینجا آمده و تجمع کرده ایم تا به ملت و دولت آمریکا درباره آنچه در فلسطین روی می دهد پیام دهیم و بگوییم که ما ضد اشغالگری رژیم صهیونیستی ، جنگ علیه غزه و ملت فلسطین در سرزمین های اشغالی سال چهل و هشت هستیم. ما می دانیم که چه روی می دهد. ما می دانیم که مشکل از اقدام شهرک نشین ها در قتل یک نوجوان فلسطینی آغاز نشد بلکه از سرزمین های اشغالی سال هزار و نهصد و  چهل و هشت و اقدام چند هفته پیش صهیونیست ها در به قتل رساندن چهار جوان فلسطینی آغاز شد. ما می دانیم که در غزه و مناطق اشغالی سال چهل و هشت زنان و کودکان فلسطینی به قتل رسیدند.

 اولین پیام ما به همسایگانمان در اینجا است. دومین پیام ما نیز به رسانه های آمریکایی است که از اسرائیل جانبداری می کنند. در رسانه ها و شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر مردم چنین خبرهایی را باور نمی کنند. ما از رسانه های آمریکایی می خواهیم که واقعیت ها را آن طور که هست منعکس کنند نه اینکه در بازگو کردن خبرها از اسرائیل حمایت کنند. رسانه ها درباره آنچه در فلسطین روی می دهد نقش دارند. برای این رسانه ها این مهم است که مردم آمریکا از اسرائیل حمایت کنند. مسئله سوم که مسئله مهم تری است این است که ما 
فلسطینی های مقیم خارج به ملت فلسطین در سرزمین های  چهل و هشت، در غزه و کرانه باختری می گوییم  که ما از شما حمایت و شب و روز موضوع شما را پیگیری می کنیم. ما با جان و دل برای انجام هر کاری برای شما تلاش می کنیم و به شما به علت پایداری و ایستادگی تان سلام و درود می فرستیم.»

فرد دیگری که در حمایت از مردم فلسطین در راهپیمایی حضور داشت گفت :« ما باید افکار  عمومی را تغییر دهیم تا افراد متوجه شوند فلسطینی ها تروریست نیستند. فلسطینی ها از خودشان دفاع می کنند. فلسطینی های تحت اشغال در شرایط ناعادلانه ای زندگی می کنند . آنها از هیچ حقوقی برخوردار نیستند.»




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار