هلاکت یکی از سرکردگان تروریست‌های تکفیری در موصل

مسئول امور بیت المال در گروهک تروریستی داعش در موصل در عملیات نیروهای عشایری به همراه شمار دیگری از تروریست های داعش کشته شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، مسئول امور بیت المال در گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام ( داعش) در موصل در عملیات نیروهای عشایری به همراه شمار دیگری از تروریست های داعش کشته شد.


سمیر سلوکه خبرنگار شبکه العراقیه در اطراف موصل با اشاره به اینکه عشایر در موصل علیه داعش قیام کرده اند و گروه‌های جهادی علیه تروریست ها تشکیل داده اند افزود عشایر بیش از 25 عملیات علیه این گروهک انجام داده اند.

وی گفت موصل برای باندهای داعش دیگر همانند روز اول نیست و عشایر علیه داعشی ها قیام کرده اند. نیروهایی از عشایر برای مقابله با داعش در چند روز پیش تشکیل است و عشایر بیش از 25 عملیات جهادی علیه داعش در موصل انجام داده اند و شماری از فرماندهان برجسته این گروهک کشته شدند که "حردان محمد یاسین عبیدی" مسئول بیت المال و شمار دیگری از تروریست‌های همراه وی بر انفجار بمبی که در مسیر وی در محله الصحه در موصل کار گذاشته شده بود کشته شد و همچنین یک دستگاه خودروی هامر منهدم شد و چهار تروریست داخل آن در  نزدیکی منطقه کرامه در موصل کشته شدند. 

وی تصریح کرد عشایر قیام کرده اند و در مقابل این گروهک ایستاده اند .اعضای این گروهک همواره در تلاشند به مردم موصل تعرض کنند. داعش دیروز اعلام کرد بیشتر آنانی که در روزهای اول بیعت کردند بیعت خود را پس گرفته اند و به نیروهای عشایری پیوسته اند. عشایر در بیانیه ای اعلام کردند برای ورود به موصل آمادگی کامل دارند و منتظر دستور فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق هستند. همه افراد شریف در موصل از نیروهای عراقی و عشایر برای پاکسازی این شهر حمایت می کنند.این باندها می دانند که ساعت صفر نزدیک است به خصوص آنکه نیروهای عراقی در شهرهای صلاح الدین موفقیت‌های بزرگی داشته اند و ضربات سنگینی هواپیماهای ارتش به آن‌ها وارد کرده است. این باندها هولناکترین جنایات را در حق مردم مرتکب می شوند آنان حتی رهبران حزب منحله بعث را دستگیر می کنند. آنها طیف‌های مختلف مانند ترکمان‌ها و شبکی‌ها و مسیحیان را بازداشت می کنند. داعشی ها تعداد زیادی از خبرنگاران را دستگیر کرده اند و تحت پیگرد قرار داده اند. اوضاع خدماتی و امنیتی در موصل بسیار وخیم است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار