پورمحمدی در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله گیلانی در اجرای حکم حتی نسبت به فرزندان و بستگانش مماشات نمی‌کرد

وزیر دادگستری گفت: آیت‌الله محمدی گیلانی با هیچ کسی حتی فرزندان و بستگان خود مماشات نمی‌کرد و تفاوتی قائل نبود و واقعا مظهر عدالت، انصاف، قاطعیت و ترحم بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی با حضور در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله محمدی گیلانی که در مدرسه عالی مطهری برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره ویژگی‌ اخلاقی آیت‌الله محمدی گیلانی اظهار داشت: انصاف، قاطعیت و عدالت از جمله ویژگی‌های ممتازی بود که در وجود ایشان قابل ملاحظه بود.  
 
وی افزود: آیت‌الله محمدی گیلانی با هیچ کسی حتی فرزندان و بستگان خود مماشات نمی‌کرد و تفاوتی قائل نبود و واقعا مظهر عدالت، انصاف، قاطعیت و ترحم بود.
 
وزیر دادگستری ادامه داد: آیت‌الله محمدی گیلانی آن‌هایی را که شایستگی داشتند مورد عفو قرار می‌داد و درباره کسانی که باید نسبت به آن‌ها اجرای حکم می‌شد بدون کم گذاشتن، مضایقه و عفو بی‌جا، خوش‌بینانه و ساده‌انگارانه رفتار می‌کرد.  
 
حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی بیان داشت: آیت‌الله گیلانی با مخالفین با قاطعیت عمل می‌کرد و به نوعی از ارکان ثبات نظام به حساب می‌آمد.
 
وی خاطر نشان کرد: آیت‌الله گیلانی قبل و بعد از انقلاب در طول حیاتش در جهت تثبیت نظام، انقلاب و اسلام زندگی پربار و سعادتمندانه‌ای داشتند.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار