احمد جبريل: زمان انتفاضه سوم فلسطينی ها فرا رسيده است

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین- فرماندهی کل گفت: تشکیلات خودگردان رام الله باید از ملت فلسطین دست بردارد تا انتفاضه سوم را آغاز کند و درگیری با رژیم صهیونیستی باید با ابزارهای مختلف ادامه داشته باشد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ احمد جبریل در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین از دمشق درباره زمان تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: رژیم صهیونیستی تصور می کرد سه سال گذشته ملت های عربی و اسلامی سرگرم اوضاع ناگوار داخلی خود هستند که این نیز نتیجه توطئه ای بود که علیه امت اسلامی از سوی آمریکا و متحدان غربی و عربی اش تدارک دیده شده بود و در نتیجه ملت های عربی و اسلامی به دنبال حل مشکلات داخلی خود هستند. از این رو، رژیم صهیونیستی این مقطع زمانی را برای حمله و تجاوزگری به غزه و ملت فلسطین مناسب دید. رژیم از مسئله کشته شدن سه شهرک نشین در کرانه باختری برای آغاز این تجاوزگری سوء استفاده و فکر می کرد در سایه نبود ملت های عربی و اسلامی می تواند به ملت فلسطین ضربه سنگینی بزند. اما از دفاع و ایستادگی شجاعانه و مردانه فلسطینی ها غافلگیر و شگفت زده شد. ما اعلام کرده ایم اسرائیل رو به نابودی است و مردم ما پیروز خواهند شد.
احمد جبریل گفت: ما به ملت خود در کرانه باختری می گوییم زمان آغاز انتفاضه سوم و به آتش کشیدن اراضی رژیم اشغالگر فرا رسیده است.
احمد جبریل افزود: تصور نمی کنم حزب الله و سوریه با وجود زخمی که از توطئه بین المللی برداشته است درباره تحولات کنونی دست بسته بنشینند.
دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین- فرماندهی کل گفت: رژیم صهیونیستی دو گزینه در پیش دارد و آن این است که یا این درگیری ادامه داشته باشد که بر توان آن در داخل تاثیر گذار خواهد بود یا اینکه وارد ماجراجویی تازه در غزه شود که نتیجه آن شکست خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار