معاون درمان علوم پزشکی ایران:

برخورد با 120 مورد از "تخلفات پزشکی"/ رسیدگی قاطعانه به "شکایت زیرمیزی" کمتر از یکماه

تمام پرونده‌های مربوط به تخلفات پزشکان زیرمیزی بگیر ترتیب اثر داده شده و سامانه پیامکی 1590 و 1490 همه شکایات مربوطه را به علوم پزشکی ایران منعکس کرده و ظرف مدتی کوتاه با قاطعیت رسیدگی می‌شوند.

رضا پایدار، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، افزود: طی چند ماهه اخیر به طور کلی تمام پرونده‌های تخلف مربوط به پزشکان زیرمیزی بگیر در حوزه 17 بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی ایران رسیدگی شده که مجموعه آنها 120 مورد پرونده تخلف بوده است و از این پس همه شکایات مبنی بر پزشکان زیرمیزی بگیر پس از اولین زمان شکایت، کمتر از یک ماه رسیدگی و پزشک متخلف به نظام پزشکی و دستگاه قضا معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با پرونده‌های شکایات به ویژه تخلف پزشکان قاطعانه برخورد می‌کند، تاکید کرد: مراجعین می‌توانند از طریق سامانه‌های پیامکی 1490، 1590 که ویژه شکایات "طرح تحول سلامت" است، موارد تخلف پزشکان در حوزه زیرمیزی‌
را نیز اطلاع دهند. در صورتی که مربوط به حوزه‌های درمانی تحت پوشش این دانشگاه باشد، در اولین فرصت برای پیگیری منعکس می‌شود.

رضا پایدار همچنین مراجعه حضوری به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، ارتباط تلفنی را که شماره تماس‌های مربوطه در تابلوی اورژانس‌های بیمارستان‌ها و بخش‌های بستری قید شده و نیز سامانه مجازی دانشگاه علوم پزشکی ایران را از دیگر راه‌های درج شکایات مبنی بر تخلفات پزشکی برشمرد و گفت: همه این شکایت در کمترین زمان ممکن پس از بررسی در کمیته رسیدگی که جلسات آن به صورت ماهیانه در دانشگاه برپا می‌شود، به مراجع و مراتب مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار