واحدهای مسکن مهر ملارد، فاقد مراکز آموزشی است

طبق آمار ارائه شده در 14 هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهرستان ملارد آنطور که باید مدارس و مراکز آموزشی موردنیاز در این مناطق برای آن تعریف نشد است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فضای آموزشی یکی از نیازهای اساسی در عرصه آموزشی، پرورشی و تربیتی محسوب می‌شود و ضعف و نارسایی در چنین عرصه‌ای، بی‌شک روند رشد و توسعه کیفی آموزشی و تربیتی را با محدودیت‌های خاص به خود مواجه می‌کند که از تبعات بارز و اولیه چنین کمبودی، بالا رفتن تراکم و جمعیت کلاس‌های درسی مدارس خواهد بود.
 
طبق آمار ارائه شده، 14 هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهرستان ملارد در حال احداث است که در چنین حجم انبوهی از مناطق مسکونی به تبع خانواده‌های بسیاری سکونت پیدا خواهند کرد و با توجه به ویژگی‌های بافت جمعیتی در شهرستان‌ها و مناطق مهاجرپذیر، اغلب از جمعیت و خانواده‌های جوان برخوردارند که فرزندان آنها یا در مقطع دانش آموزی هستند و یا اینکه پس از مدتی در زمره جمعیت دانش‌آموزی قرار می‌گیرند.

اما با توجه به ویژگی‌ها و مختصات فوق، متأسفانه مراکز آموزشی متناسب، برای نیازهای واحد مسکن مهر شهرستان ملارد آنطور که باید تعریف نشده و تنها مدرسه 20 کلاسه مسکن مهر نیز پس از گذشت سه سال پیشرفت فیزیکی آن بسیار کند بوده و بصورت نیمه تمام باقیمانده است.

براساس این گزارش در صورت استمرار چنین وضعیتی، بی‌شک در آینده، عرصه آموزشی این منطقه با نارسایی های خاص به خود مواجه خواهد شد امید آن می رود مسئولین زیربط در این منطقه  با اتخاذ تدابیر و تمهیدات هوشمندانه در جهت گسترش و توسعه فضای آموزشی مناسب با نیازهای مسکن مهر شهرستان ملارد اقدامات لازم در این زمینه را اعمال نمایند.

گزارش از ناصر رمضانی

انتهای پیام/
 

برچسب ها: مسکن ، ملارد ، فاقد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار