فلسطین، صحنه حقایق نامعقول!

در فلسطین با صحنه ها و حقایق نامعقولی مواجه هستیم که رسانه ها تلاش می کنند آنرا امری کاملا معقول، درست و عادلانه جلوه دهند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه البعث؛ اگر از موضع حقیرانه و همسوی اعراب با دشمن صهیونیستی که سکوت به اصطلاح اتحادیه عرب در مقابل تجاوز وحشیانه این رژیم به نوار غزه، بیانگر آن است، به اتفاقات اخیر فلسطین اشغالی بنگریم، قطعا با پایان سیاه و بسیار ناخوشایندی روبه رو خواهیم بود؛ چراکه این موضع، با زبان سلفی عربی که این روزها بر دنیای عرب حاکم شده است، به تبعیت از صهیونیست های آمریکایی و اروپایی، تاکید می‌کند که اسرائیل دشمن عرب‌ها نیست و جنایات وحشیانه ای که علیه مردم مظلوم فلسطین در غزه مرتکب می‌شود، دفاع از خود و پاسخ به حملات موشکی فلسطینی‌هاست.

ما در فلسطین با صحنه‌ها و حقایق نامعقولی مواجه هستیم که رسانه ها تلاش می کنند آنرا امری کاملا معقول، درست و عادلانه جلوه دهند. کدام انسان عاقلی، دشمن صهیونیستی که به اشغالگری می‌پردازد و بیش از شصت سال، شنیع ترین اعمال جنایتکارانه را در حق مردم ستمدیده ی فلسطین روا می دارد، را به عنوان دوست خود می‌پذیرد!!!؟ کدام عقل سلیمی، می‌تواند برای اقدامات ویرانگرانه ی دشمن در غزه، و سوزاندن کودکان فلسطینی عذر و بهانه بیاورد!!!؟ قطعا انتشار مقاله توسط امیر سعودی، ترکی الفیصل، در روزنامه ی صهیونیستی هاآرتس به مناسبت کنفرانس صلح اسرائیل که در تل آویو برگزار می شود، امری تصادفی نبوده است؛ بنابراین وهابیت سلفی سعی دارد متحد صهیونیستی خود را تبرئه کند و بر تجاوزات آن سرپوش نهد و همچنین آشکارا درپی آن است که روند سازش دنیای عرب با آن را سرعت بخشد و طرح تجزیه ی منطقه را به اجرا درآورند.

ولی اگر از منظر مقاومت فلسطینی در مقابل تجاوزات صهیونیستی به اتفاقات اخیر بنگریم، مسئله تقاوت می‌کند؛ موشک‌های فلسطینی که تا عمق اراضی اشغالی نفوذ کرده و تل آویو و حیفا را مورد هدف قرار داده است، توانسته دشمن را غافلگیر و دستپاچه کند و پیش از اقدام به تشدید تجاوزاتش، هزاران محاسبه انجام دهد؛ براین اساس صحنه ی امروز منطقه به زبان مقاومت می گوید که فلسطینی ها بر دفاع از خود در مقابله با حملات وحشیانه ی صهیونیستی،هرقدر هم که اعراب سلفی مطیع آن باشد، قادر خواهند بود؛ اگر رژیم صهیونیستی در مقابله با موشک های فلسطینی، این قد با سختی روبه رو باشد، آن گاه که جنگ به محور مقاومت در منطقه گسترش یابد، حالش چگونه خواهد بود.

واقعیت این است که رژیم صهیونیستی و وهابیت دست نشانده، اکنون در تنگایی تاریخی قرار گرفته اند؛ براین اساس، آینده ی نزاع موجود میان نیروهای مقاومت عربی و متحدان امپریالیسم و صهیونیست وهابی در سوریه و عراق و شکست طرح دشمنانه را  که تلاش می کند امت عربی را نابود کند، می توان تبیین کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار