حمایت افراد مشهور دنیا از مردم غزه

ورزشکاران، بازیگران و خوانندگان کشورهای مختلف جهان خواستار آزادی غزه شدند + فیلم

این روزها نوار غزه با موشک باران صهیونیست‌ها به خاک و خون کشیده می‌شود اما در این میان بسیاری از افراد مشهور دنیا هستند که حمایت خود را از مردم غزه اعلام کرده و رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش گروه چندرسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، این روزها نوار غزه با موشک باران صهیونیست‌ها به خاک و خون کشیده می‌شود اما در این میان بسیاری از افراد مشهور دنیا هستند که حمایت خود را از مردم غزه اعلام کرده و رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ورزشکاران نیز از این افراد مستثنی نیستند و در بحبوحه جام جهانی از رفتار جنایتکارانه رژیم صهیونیستی چشم پوشی نکرده‌اند.

در میان این ورزشکاران اسم افرادی چون:  "اشکان دژاکه" فوتبالیست تیم ملی کشورمان، "کریستین رونالدو" بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال و "دیه گو مارادونا" بازیکن پیشکسوت تیم ملی فوتبال آرژانتین هر کدام با انتشار عکسی خواستار آزادی نوار غزه شدند.

اما هنرمندان کشورمان نیز با واکنش‌هایی و انتشار تصاویری از مردم فلسطین حمایت کردند، که در بین این افراد نام بازیگرانی چون: "امیر جعفری"، "مهدی پاکدل" و کارگردان مشهور سینمای کشورمان "مجید مجیدی" به چشم می‌خورد.

با وجود همه این حمایت‌ها از مردم بیگناه غزه حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و با وجود لابی‌های صهیونیستی اسرائیل منفورترین رژیم دنیاست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Japan
سرباز گمنام امام زمان
۱۶:۲۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
من اصلا از رونالدو خوشم نمیومد اما از وقتی خوندم که از غزه طرفداری کرده و عکسهاشو دیدم خیلی دیگه دوسش دارم. دمش گرم خیلی مرده
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۵۰ ۲۳ تير ۱۳۹۳
مارادونا دوست داشتنی تر
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۱۶ ۲۲ تير ۱۳۹۳
البته شايد پشت پرده اين عكس هاي ماردونا و كريس رونالدو برنامه اي باشد و الا اين ها بيكار نيستن كه بخوان از مردم غزه دفاع كنند .
فكر نكنم اونقدر مرام و معرفت داشته باشن كه از غزه دفاع كنند !!!
البته كار اشكان دژاكه قابل تحسين است .
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۳:۴۱ ۳۱ تير ۱۳۹۳
آقا محسن هر آدم آزاده ای تصاویر وحشتناک جنایت غزه رو ببینه متاثر میشه و به توحش اسرائیلی ها ایمان میاره...واقعا آفرین به دژاگه.
ولی نکته قابل توجه برای من اینه که این روزا توی فضای مجازی چهره های معروف وطنی رو میبینم دارن از غزه دفاع میکنن که سال 88 همنوا با فتنه گران در روز قدس شعار "نه غزه، نه لبنان" سر میدادن...و الآن بدون اذعان به اشتباهشون و برائت از اون کارشون دارن از غزه دفاع میکنن!یعنی به نظر شما تو این 4، 5 سال غزه مظلوم تر شده یا اسرائیل وحشی تر؟؟!!هرچند اون چیزی که واضحه اینه که الآن" دفاع از غزه" مد شده!!اونموقع فحش به غزه مد بود!!!
انشاالله بتونیم مثل انسانهای آزاده زندگی کنیم...
United States of America
جوكر
۱۸:۵۰ ۳۱ تير ۱۳۹۳
نه !!!!!
فقط تو خوبي تو دنيا
چرت و پرت ميگي
Iran (Islamic Republic of)
آقـــــــــا محمدجواد
۱۵:۲۱ ۲۲ تير ۱۳۹۳
CR7
عالیه این پسر..............
مرگ بر دنیاخواهان....................
اسرائیل تا نابودیت فقط یک صبح کافی است......
اللهم عجل لولیک الفرج ...........
یاعلی
آخرین اخبار